خرید دستگاه پرس پلت کود با قیمت بسیار عالی

خرید دستگاه پرس پلت کود در سایت های اینترنتی به صورت ویژه با قیمت بسیار عالی و بهترین کیفیت در ایران به صورت گسترده در حال انجام می باشد. دستگاه پرس پلت کود یکی از مهمترین قسمتهای خط تولید به شمار می آید، به این دلیل که تمامی قسمتهای خط تولید از خردکن، تا قسمت بسته بندی، همگی به نتیجه ای که پرس پلت از خود بر جای می گذارد بستگی دارد.

خرید دستگاه

دستگاه پرس پلت اصلی ترین کار را در یک خط تولید انجام می دهد. چرا که اگر از قسمت خردکن، تا خشک کن. و سرند تمامی قسمتهای بهترین کار را انجام دهند، ولی پرس پلت به خوبی کود میکس شده را به پلت تبدیل نکند اختلال بزرگی در خط تولید به وجود می آید. در این میان می بایست بهترین دستگاه پرس پلت را تهیه کرد. که این امر توسط ماشین سازان قدر در کشورمان به گونه بسیار قوی در حال انجام می باشد، این کار سبب شده تا برای تهیه قطعات با کیفیت دستگاه نیاز به واردات نباشد.

انواع دستگاه پرس پلت

  • گیربکسی

  • تسمه ای

فیدر استیل با قدرت موتور ۲ اسب بخار، کاندیشنر استیل درب استیل، با بای پاف با قدرت موتور ۴۵ کیلو وات { ۶۵ اسب } و موتور کاندیشنر قدرت ۵ اسب، و ظرفیت تولید بین ۱ تا ۴ تن در ساعت با یک عدد دای ۳۲۰ و ۲ عدد رولر.

خرید دستگاه

این دستگاه به دست توانمند ماشین سازان ایرانی ساخته و در زمان ساخت بهترین نوع استیل درون آن به کار رفته. جالب اینجاست که این دستگاه را می توان با قیمت پایه ۶۵ میلیون تومان خریداری کرد. که مثلما نمونه های خارجی آن با کیفیتی چند پله پایین تر با قیمتی بسیار بالاتر در بازار در حال خرید و فروش می باشد.

مشکلات دستگاه های خارجی یا چینی

کیفیت قطعات کاملا پایین بوده و عمدتا از آهن استفاده می شود، که همین امر سبب می شود تا دوام آن بسیار کاهش یابد. و در حالتی دیگر با افزایش قیمت دلار مسلما قیمت این دستگاه ها نیز بسیار بالا می رود.

 

خرید دستگاه

مزایای خرید دستگاه ساخت ایران

  1. تمامی قطعه ها را طبق استاندارد ماشین سازی ساخته می شود تا بتوان در صورت خرابی راحت تهیه کرد، که در حال حاظر چندین شرکت در حال ساخت این قطعات می باشند.
  2. چینی ها تمامی قطعات این دستگاه ها را با استیل ۱ یا ۲ میل می سازند، در صورتی که همان قطعه را ماشین سازان ایرانی با استیل چند میل قویتر ساخته و به بازار عرضه می دارند.
  3. زمان خرید پرس پلت خارجی می بایست هزینه های گمرک بالایی به هزینه خرید اضافه کرد. در صورتی که ماشین آلات داخلی این هزینه ها را در بر ندارد.

خرید دستگاه  خرید دستگاه

انواع دای دستگاه پرس پلت

  • دای شماره ۳
  • دای ۴
  • دای ۶
  • دای ۸

خرید دستگاه

تذکر :

لازم به ذکر است قبل از خرید، یا تنظیم قسمتهای خط تولید کود پلت مرغی با متخصصین قدر در این زمینه مشورت به عمل آید.

حمل دستگاه

دستگاه خریداری شده در کوتاه ترین زمان توسط نساب شرکت بارگیر، و در محل نسب و با تست دوباره به فرد خریدار تحویل داده می شود.

خرید دستگاه

بهترین راه برای خرید یا فروش یا اطلاع از قیمتها

جهت رسیدن به بهترین خرید دستگاه های کودی می بایست با مدیران فروش مجموعه بزرگ کود ماشین در سایت های اینترنتی ارتباط برقرار کرد.

منبع : کود ماشین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما