فروش انواع رولر دستگاه پرس پلت دام

امروزه با توجه به پیشرفت علم متخصصان و همچنین پیشرفت تکنولوژی در حوزه تولید انواع رولر دستگاه پرس پلت دام، تولید خوراک دام و طیور با کیفیت و سرعت بالاتری صورت می پذیرد، از اینرو خرید این دستگاه برای افرادی که در این حوزه کار می کنند، ضروری است.

شما مشتریان عزیز برای دسترسی به فروش انواع رولر دستگاه پرس پلت دام، می توانید به سایت شرکت ما مراجعه نمایید و ضمن بازدید از محصولات عرضه شده، نسبت به خرید اقدام نمایید.

فروش انواع رولر دستگاه پرس پلت دام

مشخصات رولر دستگاه پرس پلت دام

مشخصات رولر دستگاه پرس پلت دام انواع دستگاه پرس پلت دام:

  1. رولر دستگاه پلت تسمه ای
  2. رولر دستگاه پلت گیربکسی

مشخصات انواع رولر دستگاه پرس پلت دام:

  • مشخصات دستگاه پلت تسمه ای: معمولا هزینه های مربوط به نگهداری در دستگاه پلت تسمه ای نسبت به سایر دستگاه های دیگر مانند دستگاه پلت گیربکسی پایین تر است و در زمان روشن بودن دستگاه، صدای بسیار کمی به گوش می رسد. ولی یکی از معایب اصلی آن این است که به سبب وجود فاصله بین قسمت دای و شفت، قطعه شفت پس از مدتی آسیب می بیند.
  • مشخصات دستگاه پلت گیربکسی: این دستگاه امروزه در کارهای پرس پلت دام بیشتر از دستگاه پلت تسمه ای مورد علاقه خریداران قرار گرفته است و البته باید بدانید که قیمت بالاتری هم نسبت به آن دارد و دلیل این امر هم عملکرد بهتر این دستگاه است و پلت با کیفیت تری را تولید می کند. یکی از معایب اصلی آن صدای بسیار زیادی است که زمان کار تولید می کند. نکته مهم این است که رولرها دستگاه مذکور دارای طول عمر بیشتری است.

آشنایی با مزایای رولر دستگاه پرس پلت دام:

  1. دستگاه پرس پلت باعث پایین آمدن هزینه های مربوط به بخش تولید می شود زیرا با وجود این دستگاه نیروی کار کمتر نیاز است
  2. خرید نصب این دستگاه راحت است و نیاز به تخصص خاصی ندارد
  3. به طور همزمان می تواند غذای مورد نیاز حیوانات و طیور را تولید کند
  4. هزینه تعمیر و نگهداری آن کم است
  5. قطعات و لوازم یدکی آن به وفور در بازار وجود دارد

توزیع کنندگان رولر دستگاه پرس پلت دام

توزیع کنندگان رولر دستگاه پرس پلت دام

این دستگاه به راحتی می تواند قطعات خوراک دام و طیور به به اندازه های 2 تا 8 میلیمتر تبدیل کند، از این جهت کار تولید غذای این حیوانات بسیار سریع تر انجام می شود و نیازی به پرداخت هزینه های اضافی نیست و همچنین فضای زیادی برای نگهداری این دستگاه نیاز نیست.

توزیع کنندگان رولر دستگاه پرس پلت دام، باید تمهیداتی در جهت عرضه این دستگاه با کیفیت بالا و قیمتی مناسب در نظر بگیرند تا بتوانند رضایت مشتریان را جلب کنند و فروش بالاتری داشته باشند.

با توجه به ویژگی های این دستگاه، امروزه خیلی از افراد در حرفه های مختلف از این دستگاه استفاده می کنند از اینرو بازار فروش تجهیزات دستگاه پرس پلت بسیار پر رونق است و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما