فروش دستگاه پرس پلت صادراتی | خرید اینترنتی دستگاه پلت ساز

فروش دستگاه پرس پلت صادراتی توسط شرکت هایی که تولید کننده این قطعات می باشند صورت می گیرد. دستگاه پلت زن از تجهیزات مرتبط با صنعت پرورش دام و طیور است که این بخش خود زیر مجموعه ای از صنعت کشاورزی محسوب می شود. مراحل مختلفی برای آماده سازی خوراک دام به کار گرفته می شود که در نهایت هدف کلی دستگاه را که سرعت بخشیدن به این فرایند است را تامین می نماید. آسیاب کردن مواد اولیه، فشردن مواد به داخل دستگاه و تولید حبه هایی در قطر معین، خشک کردن، و بسته بندی از جمله برخی مراحل تولید و عملکرد دستگاه پلت می باشد. دستگاه های به کار رفته در این بخش نیز به تولید محصولاتی مختلفی از قبیل دستگاه پلت یونجه و پلت تولید خوراک دام، دستگاه پلت زن مرغی و پلت زن کود و دستگاه تولید کنسانتره دام می پردازند.

فروش دستگاه پرس پلت صادراتی | خرید اینترنتی دستگاه پلت ساز

بزرگترین تولید کننده دستگاه های پلت کود مرغی

بزرگترین تولید کننده دستگاه های پلت کود مرغیحیوانات مختلفی مانند گوسفند، ماهی، گاو و مرغ فضولاتی دارند که از این فضولات کود های آلی قابل تهیه است که برای زمین های کشاورزی و مزارع مختلف بسیار مفید می باشد.

شرکت هایی که در ساخت دستگاه پلت ساز مشغول به کار می باشند در زمینه های زیر به فعالیت می پردازند:

  • ساخت، طراحی و تولید دستگاه پلت ساز ارزان و پلت ساز خانگی
  • نصب و راه اندازی دستگاه پلت ساز کوچک و بزرگ
  • ساخت دستگاه مطابق نیاز مشتری در ابعاد و سایز های مختلف
  • آموزش کار با دستگاه
  • تعمیر در صورت نیاز

برخی از تولید کنندگان بزرگ علاوه بر فعالیت در سطح داخل کشور، تولیدات خود را به بازار های خارجی نیز عرضه می دارند و ساخت دستگاه پلت صادراتی به همین منظور صورت می گیرد.

طراحی و ساخت انواع پرس پلت در کشور

طراحی و ساخت انواع پرس پلت در کشورساخت پرس پلت توسط سازندگان و طراحانی در کشور صورت می گیرد که با این صنعت آشنایی دارند و در زمینه ساخت و تولید دستگاه ها و قطعات جدید می توانند ایده های نو به کار برند.

انواع دستگاه پلت از قطعاتی تشکیل شده است که از متصل کردن و به هم پیوستن آنها این ماشین تولید می شود. از جمله این قطعات عبارتند از:

  • حفاظ مکانیکی، تیغه برش، تسمه پلت، شفت اصلی پلت
  • پارو های هدایت بار
  • پیچ دای، تنظیم رولر و دو سر رزوه
  • شفت رولر، عینکی پلت، مهره جلوی رولر و شفت

این قطعات می توانند به گونه ای طراحی و تولید شوند که از حداکثر کارآیی را داشته باشند و از طول عمر مفیدی برخوردار باشند. شرکت های سازنده در کل کشور می توانند پس از ساخت این تجهیزات، تولیدات خود را به بازار معرفی نموده و پس از بازاریابی مناسب به فروش آن بپردازند.

فروش دستگاه پلت در ظرفیت های مختلف

فروش دستگاه پلت در ظرفیت های مختلفدستگاه پلت قابل ساخت در ظرفیت های مختلف و ابعاد گوناگون است. این امر به ویژه زمانی اهمیت پیدا می کند که ساخت این دستگاه به صورت سفارشی انجام شود. قیمت دستگاه پرس کوچک ارزان است و به همین دلیل نصب آن نیز ساده و آسان می باشد.

از طرفی چون سایز کوچک دارد نیاز به سرمایه گذاری کلان برای خرید ندارد و تهیه آن هزینه زیادی نمی برد. حیوانات و طیور غذا های متفاوتی دارند که یکی از مزایای ساخت این ماشین آلات، قابلیت تولید هر دو نوع غذا برای طیور و حیواناتی مانند گاو و گوسفند می باشد.

فعالین بخش کشاورزی و کشاورزان مختلف می توانند از این دستگاه در موارد بسیار زیاد استفاده نموده و قادر باشند حیوانات و طیور را در مزارع خود نگهداری نمایند.

همان طور که بیان شد، فروش این دستگاه می تواند به صورت سفارشی صورت گیرد. به این منظور متقاضیان می توانند سایز و ابعاد مورد نظر را متناسب با فضایی که در اختیار دارند به تولید کننده سفارش دهند. کارخانجات سازنده آمادگی ساخت هر دستگاه را با ابعاد مورد نظر خریدار دارند و می توانند در این زمینه مشاوره های لازم را نیز به خریداران ارائه نمایند.

عرضه دستگاه پرس پلت گیربکسی

عرضه دستگاه پرس پلت گیربکسیدستگاه پرس پلت به دو نوع:

  • پلت گیربکسی
  • پلت تسمه ای

تقسیم بندی می شود. نوع اول این پلت ها که گیربکسی نامیده می شوند، دارای طراحی خاص بوده و به همین دلیل نیاز کمتری به تعمیر و نگهداری دارند. از طرفی این نوع پلت ها دارای ظرفیت کاری بالاتری در مقایسه با انواع پلت تسمه ای می باشند.

از ویژگی های دیگر در طراحی پرس پلت گیربکسی می توان به مواردی همچون:

  • مصرف برق کمتر و ظرفیت تولیدی بیشتر
  • پلت کردن مواد اولیه با فرمول مختلف مانند انواع ضایعات کشاورزی و کود های آلی

اشاره نمود.

عرضه این وسایل توسط شرکت هایی که در ساخت چنین قطعاتی فعالیت دارند، صورت می گیرد. این شرکت ها را می توان در فضای مجازی و اینترنت نیز جستجو نمود. در شبکه های مجازی انواع این ماشین آلات به همراه یک سری اطلاعات دیگر در معرض اطلاع کاربران قرار داده می شود.

  • قیمت دستگاه پلت، معرفی ماشین آلات خوراک دام و انواع دستگاه پلت زن خارجی

از جمله برخی اطلاعات موجود در این سایت ها می باشند.

لیست قیمت انواع دستگاه پرس پلت

لیست قیمت انواع دستگاه پرس پلت

دستگاه های پرس پلت در دو نوع تسمه ای و گیربکسی در بازار به فروش می رسند. پرس گیربکسی دارای طراحی خاص بوده و به همین دلیل نیاز کمتری به تعمیر و نگهداری دارد. افزون بر این، این پلت ساز ها دارای ظرفیت کاری بالاتری در مقایسه با انواع پلت تسمه ای می باشند.

مصرف برق کمتر و ظرفیت تولیدی بیشتر و پلت کردن مواد اولیه با فرمول مختلف مانند انواع ضایعات کشاورزی و کود های آلی از دیگر ویژگی های پلت زن گیربکسی به شمار می رود.

دستگاه پرس پلت تسمه ای نیز گونه دیگری از این تجهیزات می باشد که این وسیله نیز دارای ویژگی های خاصی می باشد. از جمله این ویژگی ها عبارتند از:

  • سر و صدای پلت کم و تولید پایدار تر
  • تعویض آسان تر قطعات و هزینه پایین تعمیر و نگهداری
  • دوام و طول عمر بیشتر بلبرینگ های شفت اصلی

با توجه به این مطالب لیست قیمت این کالا متاثر از نوع دستگاه و قطعات تشکیل دهنده آن می باشد. از طرفی برخی نمونه های موجود در بازار از انواع دستگاه پلت وارداتی می باشند که نرخ ارز و تعرفه های واردات کالا از جمله عوامل موثر در تعیین قیمت آن به شمار می روند.

واردات دستگاه پلت پرس خوراک دام

واردات دستگاه پلت پرس خوراک دامدستگاه پرس خوراک دام به منظور آماده سازی خوراک دام از کشور های دیگر همچون چین نیز به کشور وارد می شود. علاوه بر این ممکن است قطعات این لوازم وسیله نیز از دیگر کشور ها به ایران وارد شود.

در واقع دستگاه پرس پلت از بخش های مختلفی ساخته شده است که ممکن است برخی قسمت های آن از دیگر کشور ها وارد ایران شود و توسط شرکت های داخلی مونتاژ و سرهم شود. مهمترین دستگاه های مرتبط با پلت ساز عبارتند از:

  • کولر به منظور خنک کردن پلت ساز
  • میکسر در مدل های پدالی تک شفت و پدالی دو شفت و مدل ریبونی
  • کاندیشنر جهت پخت مواد اولیه
  • آسیاب چکشی برای آسیاب مواد اولیه و گرانوله
  • بالابر کاسه ای، انتقال دهنده ها و سیلوی فلزی

هر یک از این اجزا کل سیستم تهیه خوراک دام را تشکیل می دهد که نبود هر یک کارکرد کل دستگاه را تحت الشعاع قرار می دهد.

بهترین برندهای ماشین آلات پلت کود مرغی

بهترین برندهای ماشین آلات پلت کود مرغی

ماشین آلات پلت کود مرغی، سازنده انواع کود مناسب برای زمین های کشاورزی می باشند. فضولات حیواناتی مانند مرغ با رطوبت زیادی همراه هستند که استفاده مستقیم از آنها در زمین های زراعی موجب آلودگی محیط زیست می شود. از طرفی نگهداری و انبار داری این کود ها به این شکل موجب کپک زدن آنها می شود و عملا آنها را غیر قابل استفاده خواهد نمود.

از این رو انواع پلت ساز کود مرغی این محصول را به کمک دستگاه های خود خشک نموده و آماده مصرف در بخش کشاورزی می نماید. کود هایی که به این شکل تهیه می شوند دارای میزان حداقل رطوبت (15 درصد) می باشند که در نتیجه امکان ذخیره سازی و انبار کردن را به دست می آورند.

برند های مختلفی از این ماشین آلات در مدل های مختلف به بازار عرضه می شود که بهترین برند ها تولید کننده با کیفیت ترین این ماشین ها بوده و به ساخت آسیاب پلت یا دیگر قطعات این صنعت با تکنولوژی روز می پردازند. این اقلام دارای مدت زمان گارانتی مشخصی بوده و طول عمر مفیدی دارند. از این رو در بازار به مشتریان و متقاضیان معرفی شده و جهت خرید به آنها پیشنهاد داده می شود.

پخش کلی دستگاه پرس پلت کوچک خوراک دام

پخش کلی دستگاه پرس پلت کوچک خوراک دامصنعت کشاورزی امروزه یکی از صنایع مهم در تامین مواد غذایی و خوراکی مورد نیاز انسان به شمار می رود. تامین غذا همواره یکی از دغدغه های اصلی انسان از گذشته تا کنون بوده است و افزایش جمعیت عاملی برای نگرانی بیشتر در این زمینه به شمار می رود.

از آن جا دام و طیور تامین کننده بخشی از نیاز انسان به مواد غذایی و پروتئینی می باشند، نیازمند پرورش درست و خوراک مناسب هستند. از این رو پیشرفت تکنولوژی به کمک این صنعت آمده است و فرایند تولید بهینه خوراک دام را سرعت بخشیده است.

ساخت انواع دستگاه های پرس گامی در جهت تامین خوراک دام است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این کالا در سایز ها و مدل های مختلفی قابل ساخت است و پخش کلی آن نیز طبق سفارشاتی که از هر منطقه و شهر دریافت شده است صورت می گیرد.

تولید کنندگان و سازندگان با پخش کلی و عمده در قسمت های مختلف دسترسی به این کالا را فراهم کرده و این امر را سازماندهی می نمایند.

خرید بدون واسطه دستگاه پلت از تولید کننده

خرید بدون واسطه دستگاه پلت از تولید کنندهبخشی از کاربرد دستگاه پلت پرس تولید خوراک دام می باشد. این لوازم از قطعات و قسمت های مختلفی تشکیل شده اند که در نهایت آماده کننده خوراک دام می باشند.

دستگاه های پلت ساز با کمک ذرات ریز به فرموله کردن خوراک دام پرداخته و در واقع پلت کردن مانع از تماس ذرات یا قطعات ایجاد شده با هوا شده و از اکسید شدن آنها ممانعت به عمل می آورد. بدین ترتیب، ریز مغذی های موجود در حبه های پلت امکان تماس با باد و هوای آزاد را نداشته و به این ترتیب از هدر رفت مواد و خوراک دام جلوگیری به عمل می آید.

تولید کنندگان با ایجاد امکانات مختلف از جمله امکان خرید مستقیم و بدون واسطه زمینه خرید این قطعات را برای متقاضیان فراهم می سازند. آنها می توانند تولیدات خود را مستقیم توسط واحد فروش کارخانه مربوطه به خریداران تحویل داده و به این طریق زمینه خریدی ارزان قیمت را برای مشتری فراهم سازند.

صادرات ماشین آلات پلت ساز ایرانی

صادرات ماشین آلات پلت ساز ایرانیافزایش دانش روز و فن آوری تولید و سایل و تجهیزات مختلف به بخش کشاورزی نیز راه پیدا کرده است و از این رو امروزه تولید کنندگان بسیاری به ساخت انواع دستگاه های مرتبط با این صنعت از جمله دستگاه ساخت پلت  مرغی در کشور می پردازند.

پلت ساز ایرانی دارای تولید صادراتی نیز بوده و انواع با کیفیت ماشین آلات پلت ساز به کشور های همسایه صادر می شود. قیمت پلت ساز صادراتی با توجه به نرخ ارز و همچنین نرخی که به توافق خریدار و فروشنده رسیده است تعیین می شود که معمولا نرخ ثابتی بوده و با نرخ فروش این اجناس در داخل متفاوت می باشد.

صنعت گرانی که به صادرات این تولیدات می پردازند، لازم است تا با شرکت های صادر کننده وارد مذاکره شوند تا بتوانند پیچ و خم های صادرات را به خوبی طی نمایند و موفق به صادرات قطعی این ماشین ها شوند.

نمایندگی فروش انواع ماشین آلات پلت زن خارجی

نمایندگی فروش انواع ماشین آلات پلت زن خارجیماشین آلات پلت زن مانند میکسر خوراک دام قادر به تولید خوراک دام و طیور و انواع آبزیان می باشند. مدل های مختلفی از این دستگاه تولید شده است که هر کدام ظرفیت مشخصی داشته و بر این اساس در نمایندگی های فروش با توجه به همین مشخصات به فروش می رسند.

کاتالوگ انواع خارجی این محصول شامل اطلاعاتی از قبیل:

  • میزان مصرف برق موتور اصلی و موتور فیدر
  • ظرفیت بر حسب واحد تن در ساعت
  • تعداد رولر
  • قطر داخلی دای و پهنای موثر آن
  • و مدل دستگاه

می باشند. این سازه ها در انواع گیربکسی و تسمه ای به فروش می رسند و مراکز معتبری همچون نمایندگی های فروش می توانند به عنوان بهترین مکان برای خرید مورد مراجعه قرار گیرند.

تجارت انواع دستگاه های پلت زن در کشور

تجارت انواع دستگاه های پلت زن در کشورخرید و فروش و تجارت انواع دستگاه پلت زن به منظور آماده سازی خوراک دام به طور بهداشتی و سالم می باشد. خوراکی که به این طریق تهیه می شود، دارای حداقل آلودگی بوده و برای محیط زیست خطرات کمتری دارد.

شرکت هایی که در امر خرید و فروش این تجهیزات مشغول به کار می باشند، می توانند در زمینه های مختلف به فعالیت بپردازند. این شرکت ها حتی قادر به ساخت سفارشی انواع پلت زن نیز طبق سفارش و نیاز مشتری بوده و آمادگی خود را جهت همکاری با واحد های صنعتی مختلف اعلام می کنند.

تجارت داخلی و تجارت خارجی بخشی از فعالیت های مرتبط با این حوزه است که هر یک از شرکت ها می توانند در یک زمینه یا در هر دو زمینه به تجارت بپردازند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما