قیمت خرید دستگاه پلت زن | خرید و فروش ماشین آلات پرس پلت

دستگاه پلت زن را می توان از تجهیزات بسیار با اهمیت در عرصه تولید خوراک حیواناتی همچون دام و طیور معرفی کرد. نحوه ی کارکرد این دستگاه به این صورت است که خوراک مورد نظر حیوانات مذکور را در معرض بخار آب قرار داده، سپس خوراک داغ و مرطوب از داخل آن با فشار خارج می گردند. در آخر هم فرآیند خشک شدن را توسط جریان هوا طی می کنند. حالا با رواج استفاده از این دستگاه ها در صنایع تولید مواد غذایی دام و طیور، خرید و فروش ماشین آلات پرس پلت با کیفیتی بسیار عالی و درجه کارایی فوق قدرتمند توسط مراکز تخصصی عرضه کننده صورت گرفته و در نتیجه می توان هم این دستگاه را در مدل ها و ابعاد مختلف مورد تهیه قرار داد و هم از قیمت خرید دستگاه پلت زن مطلع شد.

قیمت خرید دستگاه پلت زن | خرید و فروش ماشین آلات پرس پلت

تولید کننده انواع دستگاه ها پلت زن در ایران

تولید کننده انواع دستگاه ها پلت زن در ایراندستگاه های پلت زن از دستگاه های فوق کاربردی ای هستند که در صنایع پرورش خوراک دام پرواری، طیور و حتی آبزیان خوراکی و زینتی حرف اول را می زنند.
این دستگاه ها وظیفه فرآوری و آماده سازی خوراک حیوانات مورد نظر به شکل های گوناگونی همچون پلت مکعبی یا پلت حبه ای را بر عهده داشته و این عمل را به کمک قطعات و تجهیزاتی که در آن ها نصب شده است انجام می دهند.
حالا نسبت به گذشته استفاده از دستگاه پلت ساز اهمیت بیشتری پیدا کرده و در نتیجه روند تولید و عرضه انبوه تر و سریع تری هم از آن ها صورت گرفته است.

اما مراکز بسیار زیادی در ایران در راستای تولید دستگاه پلت به فعالیت پرداخته اند که ظرفیت، اندازه و میزان قدرت کارکردی متعددی را برای آن تعریف کرده و در اثر رقابت با سایر تولید کنندگان فعال در این حیطه، بخصوص تولید کنندگان خارجی، تحولاتی مثبت را در تولیدات خود اعمال کرده اند.

بازار فروش انواع ماشین آلات پلت کود مرغی

بازار فروش انواع ماشین آلات پلت کود مرغیتمامی دام و طیور نیازمند به مصرف تغذیه سالم تر و بهتری بوده تا بتوانند در نهایت گوشت سالم تری را تحویل انسان ها برای تامین آذوقه شان بدهند.
چرا که تامین خوراک انسان از این حیوانات شکل گرفته و در نتیجه اگر رشد کافی را نداشته باشند یا حتی بخاطر عدم مصرف تغذیه خوب، دچار بیماری ها و عفونت هایی گردند، همه ی این مشکلات به انسان ها نیز قابل سرایت خواهد بود و گریبان یک جامعه را خواهد گرفت.
لذا به منظور پرهیز از وقوع چنین رخداد های ناخوشایندی، اولین قدمی که باید برداشته شود، تامین آذوقه سالم و بهداشتی برای دام و طیور می باشد.

اما جهت تامین این محصولات برای این گروه از حیوانات، دستگاه های بسیاری روی کار آمده که دستگاه های پلت زن از جمله ای آن ها هستند.
این دستگاه به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که در عرض مدت کوتاهی قادر به تولید حجم وسیعی از خوراک های پلت شده با نهایت بهداشت و اصول لازم می باشند.
برای سفارش این دستگاه ها هم کافی است به سراغ بزرگترین بازار فروش دستگاه پلت بروید تا بتوانید علاوه بر تهیه انواع ماشین آلات  و دستگاه پلت کود مرغی، دامی، دستگاه های آسیاب کن اعم از دستگاه آسیاب کود مرغی را نیز در راس سفارشات خود قرار دهید.

لیست قیمت دستگاه پلت زن خوراک دام

لیست قیمت دستگاه پلت زن خوراک دام دستگاه پلت ساز خوراک خوراک مرغ گوشتی یکی دیگر از پلت زن هایی است که به تهیه و تولید خوراک این دسته از حیوانات می انجامد.
در واقع خوراک هایی که توسط این دستگاه به شکل حبه هایی با طول و قطر مشخص و از منافذ مربوطه بیرون آمده اند، با چنین مزایا و خواصی ظاهر شده و در نتیجه به خورد دام های مختلف داده می شوند:

  • گرد و خاک موجود در این خوراک ها بسیار کاهش پیدا می کند و حتی در برخی از مواقع کاملا از بین می رود.
  • درصد خوش خوراکی آن ها نیز بالا رفته و در نتیجه دام ها قادر به مصرف بیشتر و بهتر آن ها خواهند بود.
  • خوراک پلت در مقایسه با خوراک های آردی، ماندگاری بالاتری را دارا می باشد.
  • مصرف خوراک به صورت پلت شده برای دام ها موثر تر و همراه با مواد مغذی بیشتری خواهد بود.
  • خوراک ها به دلیل شکل آماده ای که پیدا کرده اند، در نتیجه وقت کمتری برای خوردن را از دام ها می گیرند.
  • در مواقعی که جابجایی یا حتی وزش باد صورت بگیرد، خوراک های پلت شده به دلیل وزن بالاتری که نسبت به خوراک های معمولی و سبک دارند، کمتر در معرض هدر رفت واقع می شوند.

موضوع مهم دیگری که در خصوص دستگاه های پلت زن خوراک دام باید مطرح کرد، لیست قیمت دستگاه پلت است که برای خریداران پر رنگ جلوه می کند، در این مورد باید گفت با توجه به فاکتور های مشخصی همچون اندازه دستگاه، ظرفیت تولیدی آن در ساعت و … بستگی دارد.

برای کسب اطلاعات تخصصی در این زمینه بهتر است مراکز عرضه کننده معتبر را انتخاب نمایید.

طراحی و ساخت انواع دستگاه های کشاورزی

طراحی و ساخت انواع دستگاه های کشاورزیساخت دستگاه پلت امری است کاملا پیچیده و تخصصی که البته از عهده تولید کنندگان توانا و زبده کشورمان به خوبی بر آمده است.
با این وجود تولید کنندگان بسیار زیادی را می بینیم که به عملیات تولید این دستگاه کاربردی همت گماشته و در نتیجه آن ها را با بهترین طراحی ها ارائه ساخته اند.
البته غیر از طراحی و ساخت دستگاه مورد نظر به صورت پیشرفته که به گونه ای مربوط به حوزه کشاورزی می شود، انواعی از دستگاه های مهم دیگری که همگی در راستای توسعه این بخش مهم مورد کاربرد واقع شده اند، در معرض طراحی و تولید مدرن قرار گرفته و در نهایت با بهترین کارایی و عملکرد ظاهر گشته اند.

حالا اگر بخواهیم به چند نمونه از قطعات ضروری و مورد استفاده در دستگاه های پلت که نوعی از دستگاه های کشاورزی نیز به شمار آمده و به طرز مهندسی شده در آن نصب و اجرا شده اند اشاره کنیم، شامل این گزینه ها خواهند شد:

  • تابلو برق پلت ساز
  • نایف
  • رولر
  • قطعات متحرک
  • الکترو موتور
  • ورق استیل
  • و …

کاربردهای مهم دستگاه های پلت کود مرغی

کاربردهای مهم دستگاه های پلت کود مرغیبا دستگاه های پلت مرغی آشنا شدیم و دریافتیم که به منظور پلت کردن و آماده کردن خوراک طیور مورد استفاده واقع شده و کاربرد های مهمی را در حوزه مرغداری دارا می باشند.
در واقع کاربرد اصلی این دستگاه ها، بر می گردد به تبدیل کود فرآوری شده مرغی به شکل های استوانه ای یا لوله ای.
این دستگاه با مکانیزم پیشرفته خود قادر به تولید حجم زیادی از خوراک های این فرمی شده و در نهایت خوراک مناسب طیور را در اختیار آن ها قرار می دهد.

حالا می خواهیم به برخی از مشخصات یا مزیت های موجود در بهترین دستگاه های پلت کود مرغی که با برند های معروف ارائه شده و در عین حال مکانیزمی کاملا درجه یگک و پر قدرت را به خود اختصاص داده اند بپردازیم که در گزینه های زیر به آن ها اشاره شده است:

  • این دستگاه ها با برخورداری از توان بالا، قادر به تامین بهترین و مرغوب ترین خوراک مرغی می باشند.
  • از بهترین طراحی های ساختاری بهره برده اند، یعنی ابعادشان به گونه ای طراحی شده که فضای بسیار کمی را اشغال می کند.
  • به طور مداوم کار کرده، بدون اینکه ذره ای از کیفیت عملکردی شان کاسته شود.
  • از سازه ای بسیار مقاوم و مستحکم تشکیل یافته اند.
  • مجهز به سیستم تمام گیربکس می باشند.
  • خوراک پلت با تراکم بالا را تولید می کنند.
  • استهلاک پایینی دارند.
  • و …

عرضه دستگاه های پلت ساز کوچک

عرضه دستگاه های پلت ساز کوچک دستگاه های پلت ساز که امروزه در صنایع مرغداری و دامداری بیش از پیش ظاهر شده و کارایی های بی نظیری را از خود به نمایش گذاشته اند، ابعاد و ظرفیت های متعددی را دارا بوده که بر این اساس می توان یک نوع رایج آن ها مانند پلت ساز کوچک را نام برد.
مزیت ها یا مشخصاتی را که می توان به این دسته از پلت ساز ها نسبت داد عبارتند از:

  • ظرفیت تولیدی کمتر از یک تن در ساعت برای آن ها از سوی تولید کنندگان تعریف شده است.
  • مصرف برق یا انرژی الکتریکی کمتری را به همراه دارند.
  • نسبت به دستگاه های پلت ساز بزرگ، قیمت مناسب تر هستند، اما باز هم قیمت نهایی آن ها با توجه به ظرفیتشان مشخص می شود.
  • بهترین گزینه جهت استفاده در مرغداری های کوچک می باشند.

حالا با چنین مزیت هایی که از پلت ساز های مذکور مشاهده می شود، روز به روز بر درصد تقاضایشان اضافه شده و به تبع آن،  عرضه دستگاه پلت به شکلی کاملا مناسب در کشور انجام گرفته است.

خرید مستقیم دستگاه پرس کود مرغی از کارخانه

خرید مستقیم دستگاه پرس کود مرغی از کارخانههر یک از دستگاه هایی که به عنوان دستگاه پرس پلت کود مرغی مورد عرضه رایج در بخش های مختلف کشور قرار گرفته اند، به دو روش مستقیم و غیر مستقیم قابل خریداری می باشند.
اما مطمئنا خرید مستقیم این دستگاه ها کاملا امر به صرفه تری بوده و عاقلانه ترین و بهترین کار ممکن، اقدام به خرید از این طریق می باشد.
برای استفاده از این روش هم می توان از کارخانجات تولید کننده شروع کرد.
در این صورت افراد خریدار خود ناظر روند خرید بوده و در نتیجه می توانند تصمیم بهتری را با توجه به شواهد موجود اتخاذ کنند.

بنابراین می توان نسبت به خرید مستقیم دستگاه پرس پلت و تمامی این دستگاه ها از کارخانجات برتر اقدام کرد و از این طریق به پایین ترین قیمت ممکن از آن ها دست پیدا نمود:

  • دستگاه تولید کنسانتره
  • دستگاه میکسر
  • و …

پخش کلی ماشین آلات پلت ساز

پخش کلی ماشین آلات پلت سازعلاوه بر کارخانجات تولید کننده دستگاه های پلت زن یا خوراک ساز، مسیر های دیگری هم جهت انتخاب برای خرید مستقیم وجود دارند که از طریق آن ها می توان به بهترین شرایط خرید دست پیدا کرد.
از جمله ی این مسیر ها شرکت های توزیع و پخش کلی این تجهیزات هستند که با کارخانجات تولیدی همکاری داشته و مستقیما تولیدات آن ها را در معرض فروش عمده نزد خریداران بزرگ قرار می دهند.
بدین ترتیب به کمک آن ها می توان علاوه بر دسترسی به ماشین آلات فوق با صرف حداقل هزینه، به سایز های متنوعی از ماشین پلت زن از جمله ماشین پلت ساز کوچک که با برند های معروف همراه هستند، دسترسی سریع را پیدا کرد.

خرید اینترنتی انواع دستگاه پلت زن خانگی

خرید اینترنتی انواع دستگاه پلت زن خانگیدستگاه پلت خانگی همان دستگاه پلت کوچک است که قادر به تولید جیره حیوانات به صورت کاملا بهداشتی و با قابلیت هضم بهتر می باشد.
برای تهیه این دستگاه های کوچک اما بسیار کاربردی می توان از گزینه خرید اینترنتی استفاده کرد و تاثیرات عالی این روش از خرید را به چشم دید.
در واقع با استفاده از خرید اینترنتی دستگاه های فوق، خریداران در هر کجای کشور که حضور داشته باشند، می توانند نسبت به خرید سریع آن اقدام کرده و از طریق سایت های معتبر فروش، از شرایط فروش ویژه مانند تخفیفات استثنایی نیز برخوردار شوند.
اما انواع دستگاه پلت زن خانگی بر حسب ظرفیت که از این طریق می توان به آن دست پیدا کرد، عبارتند از:

  • دستگاه پلت زن با ظرفیت 100 کیلو در ساعت
  • ظرفیت 300 تا 500 کیلو در ساعت
  • ظرفیت 500 تا 700 کیلو در ساعت
  • و …

فروشنده دستگاه پلت زن دست دو و نو

فروشنده دستگاه پلت زن دست دو و نودستگاه های پلت زن که در قالب دستگاه پلت کنسانتره، دستگاه پلت خوراک دام و … در مراکز فروش متعدد کشور به معرض نمایش در آمده اند، در چنین نمونه هایی موجود می باشند:

  • دستگاه پلت زن نو
  • دستگاه پلت زن دست دو

مطمئنا دستگاه پلت زن دوم نسبت به نوع اول ارزان تر بوده و به همین دلیل به عرضه در آمده اند تا همه بتوانند قدرت خریدشان را داشته باشند.
اما اگر خواهان هر یک از دستگاه های فوق با بهترین کیفیت و عملکرد هستید و یا می خواهید دستگاه های پلت زن دست دو را در حد نو و با میزان کارکرد پایین تهیه نمایید، باید به سراغ فروشندگان بزرگ و شناس این تجهیزات بروید تا به نتایجی درست دست پیدا کنید.

صادرات ماشین های پلت کود مرغی ایرانی

صادرات ماشین های پلت کود مرغی ایرانیدر حال حاضر توانمندی تولید کنندگان داخلی در حوزه تولید انواع ماشین آلات پلت ساز که شامل ماشین های پلت کود مرغی می شوند، در اثر تجربه و ممارست بیشتر شده و در نتیجه نسبت به سال های گذشته، موفقیت های بیشتری را در این حیطه از خود نشان داده اند.
در نهایت امر، بهترین دستگاه ها و قابل رقابت با دستگاه های پلت زن خارجی روی کار آمده و مخاطبان بالایی را جذب خود کرده اند.
قابلیت کارکردی عالی این دستگاه ها به حدی است که از آن ها برای صادرات نیز بهره برده و در نتیجه بازار داغ صادراتی را رواج داده اند.
باید گفت که بیشترین حجم صادرات شکل گرفته از ماشین آلات پلت کود مرغ ایرانی و درجه یک به کشور های حاشیه خلیج فارس صورت گرفته و نتایج چشمگیری را به دنبال آورده است.

خریدار ماشین آلات تولید کود مرغی ارزان

خریدار ماشین آلات تولید کود مرغی ارزاندر حال حاضر برخی از ماشین آلات تولید کود مرغی را می توان با قیمت ارزان هم مورد تهیه قرار داد.
اما پیش شرط تحقق این امر، لزوم مراجعه خریداران به مراکز عرضه کننده بسیار بزرگ و عمده که این مرکز نیز در زمره آن ها قرار گرفته است می باشد.
در این صورت شرایط همواره تخفیف عاید مشتریانی خواهد شد که بخواهند خرید های خود را به طور ثابت انجام داده و از این پس نسبت به سفارش و خریداری دستگاه های فوق از همینجا اقدام کنند.
البته اگر میزان سفارشات موجود از ماشین آلات تولید کود مرغی بالا تر هم رود، در این صورت راه دسترسی به قیمت ارزان تر هم باز خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما