مراکز پخش رولر دستگاه پرس پلت دام

رولر جزء قطعات یدکی دستگاه پرس پلت دام می باشند که برای بهبود کیفیت دستگاه به کار می‌روند،رولر دستگاه پرس پلت دام در اندازه و ظرفیت های متفاوت و کلیه قطعات با تجهیزات بالانس شده مجهز به سنسور و حسگر هوشمند بدون ذره ای لرزش با ایمنی بسیار بالا ساخته می شود. نمایندگی ها دای و رولر دستگاه پرس پلت را با برندهای متفاوت طبق سفارش مشتری نصب می کنند.

مراکز پخش رولر دستگاه پرس پلت دام

آنچه درباره رولر دستگاه پرس پلت باید بدانید

آنچه درباره رولر دستگاه پرس پلت باید بدانید رولر که به نام دیگر رولیک دستگاه پلت نیز شناخته می شود، از قسمت های اصلی عمل پرس کردن خوراک دام می باشد. پس از عبور مواد اولیه از قسمت ورودی دستگاه پلت و طی کردن مراحل آمادی سازی وظیفه اصلی قطعه رولر، فرایند فشرده سازی و متراکم کردن مواد روی قطعه دای می باشد. این قطعه با چرخش خود مواد را متراکم کرده و دانه های پودری را به غذای فشرده دام تبدیل می کند. رولر (رولینگ) در واقع همان کار غلتک را انجام داده و از جنس استیل مقاوم، با ویژگی های خاص و نوع عناصر مخصوص خود می باشد.

تمامی قطعات خوراک تولید شده توسط این دستگاه، تشکیل یافته از قطر ۲ تا ۸ میلیمتر بوده و در نتیجه خوراکی با اندازه و مشخصات استاندارد را ارائه می دهد. اما با توجه به اهمیت بسیار بالای تجهیزات دستگاه پرس پلت که روند تولید کنسانتره دام و تمامی مواد دیگر را با تجهیزات بروز و مدرن خود انجام می دهد، هم اکنون ساخت آن با برخورداری از خطوط تولید وسیع و پیشرفته، در کارخانجات تولیدی کشور به راه افتاده است. باید گفت که در ساخت دستگاه پلت ، ظرفیت و حجم های مشخصی برای آن تعریف شده و از ظرفیت های کم تا زیاد را شامل می شود. همچنین می توان عنوان داشت که بکارگیری این دستگاه در خط تولید خوراک دام تاثیرات به وضوح مثبتی را در پی داشته و موجب عرضه خوراک های کودی خوش خوراک تر و بهتر در مقایسه با خوراک های پودری دامی می شوند.

شرکت ارائه دهنده رولر دستگاه پرس پلت دام

شرکت ارائه دهنده رولر دستگاه پرس پلت دام توزیع مستقیم انواع دستگاه پرس پلت در سطحی انبوه و گسترده ارائه شده و بسیار هم متقاضی دارد. مردم این روز ها به کیفیت بالای کار آن ها پی برده اند.توزیع مستقیم انواع رولر دستگاه پرس پلت دام سبب شده است که قیمت این قطعات به میزان بالایی کاهش پیدا کند و با هزینه های به صرفه تری برای مشتریان ارائه شوند. خرید این محصولات از این فرصت استثنایی فروش به شدت توصیه می شود. کم تر محصولی را می توان یافت که افزون بر کیفیت بالا، قیمت و بهای متناسبی نیز داشته باشدو شرکت های زیادی در تولید و عرضه به بازارهای خارجی ارائه می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما