قیمت دستگاه خشک کن خوراک دام حرارتی

قیمت دستگاه خشک کن خوراک دام که به با مشعل حرارتی کار می کند و خشک کن کولر هم نامیده میشود طبق فاکتورهای ظرفیت تولید و جنس قطعات به کار رفته در آن محاسبه میشود. خرید دستگاه خشک کن کولری کود صادراتی عمده را می شود با مراجعه به شرکت های مختلفی تهیه کرد. 

قیمت دستگاه خشک کن خوراک دام حرارتی

جزئیات دستگاه خشک کن خوراک دام

جزئیات دستگاه خشک کن خوراک دام

  • طراحی و ساخت توسط متخصصینی دلسوز و زبده
  • استفاده از ورق گالوانیزه درجه یک جهت تولید دستگاه به جای آهن سیاه و نامرغوب.
  • اتصال قطعات به صورت پیچ کردن به جای جوشکاری
  • قابلیت تنظیم کردن درصد رطوبت مواد اواد اولیه و خوراک دام تولید شده
  • مجهز به ایرلاک به منظور جلوگیری از خروج هوا
  • دارای فن و کولر

درصد رطوبت خوراک دام بعد از خشک کن

برخی معتقدند که خوراک دام تولیدی آنها تنها 3 درصد رطوبت دارد، در صورتیکه استاندارد رطوبت انواع خوراک دام و طیور پس از خشک شدن باید 12 درصد باشد. در واقع کمتر از این نباید باشد چرا که تمام مواد اولیه به کار رفته در خوراک دام به خودی خود رطوبت دارند. حتی یک تکه سنگ موجود در بیابان، زیر نور آفتاب هم دارای 3 درصد رطوبت می باشد.

قیمت خشک کن خوراک دام

این دستگاه در صورت به کارگیری ورق گالوانیزه و ظرفیت تولید 5 تا 8 تن درساعت و تجهیز شده به فن و ایرلاک و رعایت تمام استانداردهای ماشین سازی در بازار، قیمت آن از حدود 25 میلیون تومان شروع میشود.

تولید کننده انواع دستگاه های تولید خوراک دام

تولید کننده انواع دستگاه های تولید خوراک دامدستگاه های تولید خوراک دام، در انواع مختلفی ساخته می شوند. آن ها را کارخانه جات بزرگی تولید می نمایند که هر کدام شان از لحاظ کارکرد با هم دیگر متفاوت هستند. گفتنی است که از این دستگاه ها در زمینه تولید کود هم کار می گیرند. روی هم رفته، می توان گفت، این محصولات عموماً از بهترین استیل ساخته می شوند و قطعات خوبی هم در آنان به کار برده می شود. تولیدی هایی که در این حوزه فعال هستند، سعی شان بر این است تا بتوانند برای جلب رضایت مشتریان خود، کالایی مرغوب بسازند. 

روی هم رفته، تولیدی ها برای پخش محصولات شان و ارائه شان، از راه های متفاوتی وارد بازار می شوند. آن ها در گام نخست، شعبی را در گوشه و کنار کشورمان ایجاد می کنند و سپس از طریق آن ها، دستگاه ها را به شکل عمده و یا تکی در اختیار شرکت های تولید خوراک دام قرار می دهند. این شعبه ها کارهای متفاوتی را انجام می دهند. 

از طرف دیگر، تولید کننده انواع دستگاه هایی نظیر این، بر اساس اندازه و حجم تولیدی که در یک ساعت می تواند دستگاه انجام دهد، آن را می سازد. مثلاً این گونه از محصولات در ساعتی معین ممکن است از یک تا 10 تن خوراک دام را بسازند. این کار همراه با تمیز کردن، شستن، خرد کردن و دست آخر بسته بندی صورت می گیرد. 

عرضه جدیدترین دستگاه های خشک کن

عرضه جدیدترین دستگاه های خشک کندر حال حاضر در بازار دستگاه های مخلتفی ارائه شده اند که به خشک کن معروف هستند. بیشتر از آن ها برای خشک نمودن انواع و اقسام کودهای دامی استفاده می شود. عرضه جدیدترین شان را تولیدی ها به عهده دارند و سایر تأمین کنندگان دیگری که در بازار فعالیت گسترده ای روی دست دارند. خشک کن ها را به نام حرارتی یا کولری هم می شناسند که وظایف شان با هم دیگر فرق دارد. در هر صورت، بیشتر آن ها به صورت دوار راه می افتند و همین باعث می شود تا بتوانند موادی که در آن قرار می گیرد را خشک کنند. 

روی هم رفته تازه ترین مدل های این گونه از کالاها، طراحی منحصر به فردی دارند و در عین زمان، می شود آن ها را به وسیله تابلو برقی که دارند، دورشان را تعیین کرد و همچنین میزان چرخ شان را زمان بندی نمود. همچنین بدنه آن ها هر کدام دارای جدارهای مختلفی می باشد که قطر و طول شان با هم دیگر متفاوت ساخته شده اند. 

شما می توانید متناسب با کاری و تولیدی که دارید، آن ها را تهیه کرده و راه اندازی نمایید. در هر صورت، برای ساخت آن ها سعی شده تا همه تکنیک های روز در نظر گرفته شود تا به این طریق، یک دستگاه خوب و کاربردی وارد بازار گردد. باید گفت، بیشتر این دستگاه ها از بهترین ورق های گالوانیزه ساخته می شوند و به فروش می رسند. 

نحوه عملکرد دستگاه های خشک کن کود مرغی

نحوه عملکرد دستگاه های خشک کن کود مرغیدستگاه های خشک کن کود مرغی، کاربردهای متفاوتی دارند و نحوه عملکردشان هم با یک دیگر فرق دارد. با استفاده این محصولات، می شود انواع کود مرغی را تولید کرد که به گرانولی و پلیتی تقسیم بندی می شوند. این دستگاه ها به این جهت مورد استفاده قرار می گیرند که پیش از وارد کردن کودهای مرغی به خط تولید، در آن ها خشک، ضد عفونی و کاهش رطوبت انجام می شود. بیشتر مرغ داری ها نیز برای کاستن نم و رطوبتی که در سالن های شان وجود دارد، عموماً از این نوع کالا کار می گیرند. 

اما اگر خواسته باشیم که کارکرد خشکن ها را مورد بررسی قرار دهیم، باید بگوییم که یک خشک کن در اصل، باعث می گردد تا کود کاملاً آماده برای تولید گردد. آن ها در اصل در میان روند ساخت کودهای مرغی قرار می گیرند. برای مثال، یک خط تولید کود گرانولی، شامل بخش های گوناگونی می باشد که از میکسر، آسیاب، هاپر، خنک کننده، بوجاری،  نوار نقاله ها، گرانواتور، کیسه پرکن و غیره تشکیل شده است. در این میان، پس از این که خط تولید کود را به شکل گرانولی در آورد، آن را وارد دستگاه خشک کن می کنند. 

در این جا است که دستگاه کار خود را شروع می کند و باعث می گردد که تا کود رطوبت زیادی را که دارد از دست داده و برای بسته بندی های متفاوتی آماده شود. 

نمایندگی فروش خشک کن خوراک دام صادراتی

نمایندگی فروش خشک کن خوراک دام صادراتیهر کدام از شرکت هایی که در زمینه تولید خشک کن و خوراک دام فعالیت می نمایند، سعی می کنند تا محصولات خود را علاوه بر بازارهای داخلی، به خارج از کشور هم صادر کنند. باید متذکر شد که کالاهای صادراتی، به دلیل این که بازار خوبی پیدا کند و در همین حال رضایت خاطر مشتریان خارجی را جلب شود، بهتر روی شان کار می شود و به همین دلیل از کیفیت خوبی برخوردار هستند. می شود این گونه از خشک کن ها را از نمایندگی های فروش شرکت های سازنده تهیه کرد که در شهرهای مختلفی پراکنده اند. 

شرکت تولید خشک کن، کالایش را پس از ساخت، عمدتاً توسط همین شعبه هایی که ایجاد کرده، عرضه می دارد. شما می توانید با مراجعه به آن ها خشک کن کولری کود و خوراک دام و خشک کن حرارتی کود را که در واقع هر دو یکی هستند، تهیه کنید. از طریق می توانید حتی سفارش دستگاه های جدید را در طراحی و رنگ های مختلفی ارائه بدهید.

روی هم رفته، فروش دستگاه خشک کن و خوراک دام صادراتی را اغلب از همین طریق انجام می دهند. اغلب، این شرکت های بازرگانی اند که برای تهیه چنین دستگاه هایی با نمایندگی ها در تماس می شوند. آن ها می توانند خشک کن دور مرغداری و سایر کودهای حیوانی دیگر را تهیه کرده و آن را برای صادرات آماده سازی کنند. 

مشخصات دستگاه خشک کن خوراک دام حرارتی

مشخصات دستگاه خشک کن خوراک دام حرارتیدستگاه هایی که به نام خشک کن خوراک دام معروف هستند، به دو دسته اصلی تقسیم بندی می شوند. در این جا بهتر آن ها معرفی می نماییم. به این ها توجه کنید: 

  1. دستگاه مستقیم: همان گونه که از نام آن پیدا است، حرارت به شکل مستقیم وارد دستگاه می شود. در این شیوه، مشغل در دهانه ورودی خشک کن قرار می گیرد. 
  2. دستگاه غیر مستقیم: در این شیوه خشک کردن، هوای گرمی تولید شده، توسط انرژی به دورن دستگاه هدایت می شود. 

باید گفت، هر کدام از این دستگاه ها توسط سوخت های مختلفی کار می کنند که عمدتاً از گاز یا گازوئیل راه اندازی می شوند. از طرف دیگر، جدای از مدل های مختلف آن ها، سازندگان این گونه از محصولات، آن ها را در ضخامت های متفاوتی نیز می سازند و روانه بازار می کنند که می شود به این شکل از دستگاه نام گرفت: 

  • دستگاه های تک جداری با طول های 6، 9 و 12 متر و قطرهای 130، 150 و 180 سانتی متر 
  • دستگاه های سه جداره با طول های 6، 9، 12 متر و قطرهای 130، 150 و 180 سانتی متر 

بازار خرید انواع ماشین الات تولید خوراک دام

بازار خرید انواع ماشین الات تولید خوراک دامدر هر شهری، بازارهایی را می توان یافت که در آن، انواع دستگاه های مورد نیاز کشاورزی و دامداری عرضه می شوند. در این بازارها، به آسانی می توان فروشندگانی را یافت که انواع ماشین آلات مورد نیاز برای تولید خوراک دام را عرضه می دارند. آن ها نوع خارجی و داخلی این محصولات را می فروشند که دارای کاربردهای گوناگاگونی هستند. 

برای مثال می شود با سر زدن به آن ها دستگاه های خوراک دام کولری را تهیه کرد که برای ساخت نوع پلیت، گرانولی همچنین پودری خوراک دام مورد استفاده قرار می گیرند. همین طور این فروشندگان، میکسر، پلت ساز و دستگاه های علوفه خرد کن را نیز عرضه می دارند. 

صادرات جدیدترین دستگاه های خشک کن کود

صادرات جدیدترین دستگاه های خشک کن کودجدیدترین دستگاه خشک کن صادراتی را شرکت های گوناگونی تولید می نمایند و سپس برای صادرات آماده می کنند. آن ها عموماً محصولات شان را به کشورهای همسایه ارسال می دارند.

برخی از آن ها نیز برای ارائه خدمات بیشتر، دارای نمایندگی های رسمی ای نیز می باشند که از این طریق خدمات مختلفی را مانند راه اندازی، تعمیر و همچنین سایر موارد دیگر، انجام می دهند. 

روی هم رفته، صادرات چنین کالاهایی را شرکت های متفاوت روی دست می گیرند که می شود به گروه های بازرگانی مختلفی نیز اشاره کرد. 

خرید مستقیم دستگاه خشک کن از کارخانه

خرید مستقیم دستگاه خشک کن از کارخانهبسیاری از کسانی که می خواهند دستگاه خشک کن حرارتی را تهیه کنند، سعی می نمایند تا با مراجعه به کارخانه، به صورت مستقیم این نوع از محصولات را تهیه کنند. آن ها از این طریق قادر خواهند بود که خشک کن مرغداری و خشک کن دوار را نیز تهیه نمایند که کاربردهای هر کدام شان با هم دیگر ممکن است متفاوت باشد. 

روی هم رفته، خرید به این طریق، می تواند مزیت هایی داشته باشد که از آن جمله ارزان شدن دستگاه می باشد و این که از خدمات پس از فروش آن بهره مند می شوید. 

نمایندگی فروش دستگاه خشک کن وارداتی از چین

نمایندگی فروش دستگاه خشک کن وارداتی از چیناگر به دنبال خشک کن چینی هستید، می توانید به نمایندگی شرکت های گوناگونی سر بزنید که در گوشه و کنار کشورمان فعالیت می کنند. 

فروش نوع وارداتی این گونه از کالاها را شرکت های مختلفی روی دست می گیرند. آن ها محصولات خود را از برندهای متفاوتی در کشور چین تهیه می کنند. در زمینه کیفیت و کارایی این خشک کن ها باید گفت، بستگی به نوع سفارشی دارد که بازرگان ارائه می دهد. 

بر اساس قیمت خشک کن، کاربردشان هم رضایت بخش بوده است.

شرایط فروش همکاری ماشین خشک کن دوار کود

شرایط فروش همکاری ماشین خشک کن دوار کودفروش خشک کن دوار مرغداری و سایر کودهای دیگر را شرکت های سازنده همان طور که تا به این جای مطلب به آن اشاره کردیم، به روش های متفاوتی انجام می دهند. اما اگر شما نیز علاقه مند به همکاری با این شرکت ها هستید، می توانید با در نظر داشت شرایطی که وضع می نمایند، فروش کالاهای شان را در شهر و منطقه خود انجام دهید. 

برای این که از شروط همکاری مطلع شوید، می توانید به کارخانه ها مراجعه نمایید. این گونه بهتر خواهید توانست که از موضوع مطلع شوید. اما عمدتاً برای این کار نیاز به داشتن این ویژگی ها است: 

  • داشتن پیشنه در این زمینه 
  • مکان خوب 
  • سرمایه مناسب 
  • جای مناسب 
  • و غیره موارد دیگر 

سفارش عمده دستگاه خشک کن کولری در کشور

سفارش عمده دستگاه خشک کن کولری در کشوردستگاه های خشک کن کولری را در کشور می شود به صورت عمده هم سفارش داد. مراجع مختلفی وجود دارند که می توان به آن ها سر زد و سفارش کالا را ارائه داد. در این خصوص بیشتر باید به شرکت هایی که در کار تولید آن می باشند و یا در زمینه واردات دستگاه فعالیت می نمایند مراجعه نمود. 

به این شکل می شود حتی سفارش ویژه خود را نیز ارائه داد. روی هم رفته، بیشتر این فروشندگان در بازار که به صورت تکی محصولات را ارائه می دهند و همچنین شرکت های بازرگانی هستند که خرید عمده را در دستور کار خود قرار می دهند. به این طریق، هزینه کمتری را متقبل می شوند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما