خرید دستگاه پرس پلت خوراک دام و طیور و آبزیان

خرید دستگاه پرس پلت خوراک دام و طیور و آبزیان، قبل از هر چیز نیازمند آگاهی کامل و مشورت با یک کارشناس کار بلد هست. فرد خریدارابتدا باید مشخص کند که دقیقا چه خواسته ای از دستگاه دارد و برای چه کاربردی قصد خرید دستگاه پرس پلت خوراک دام را دارد. فروش دستگاه پرس پلت عمده از جانب تولید های انجام می شود.

خرید دستگاه پرس پلت خوراک دام و طیور و آبزیان

جزئیات دستگاه پرس پلت خوراک دام 1 تن در ساعت:

  1. یک عدد دای 250
  2. کاندیشنر
  3. فیدر
  4. یک موتور گیربکسی برای فیدر
  5. یک موتور برای کاندیشنر
  6. یک جفت رول
  7. موتور 30 اسب

++9

قطعات ماشین پرس پلت

قطعات ماشین پرس پلت

  • این ماشین میتواند از آهن یا استیل ساخته شد که البته به جهت جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی، صنعت کاران دلسوز و ماهر، ازجنس استیل استفاده می کنند.
  • موتور اصلی دستگاه پرس پلت به دو مدل تسمه ای و گیربکسی ساخته میشود که نوع گیربکسی قدرتمند تر عمل می کند.

تولید کننده دستگاه پرس پلت بدون بخار

تولید کننده دستگاه پرس پلت بدون بخارشرکت های تولید دستگاه پلت بدون بخار برای تولید خوراک مرغ گوشتی، این محصول را در سایز های کوچک تری می سازند و روانه بازار می نمایند. البته باید گفت، این دستگاه ها فاقد کاندشنر هستند و همین مسئله سبب می شود تا نرخ های شان هم پایین تری بیاید. البته درست است که بازدهی انواع دستگاه پلت دیگر را ندارد؛ ولی از جمله دستگاه های کاربردی به شمار می رود که کارخانه جاتی متفاوتی در گوشه و کنار ایران، اقدام به ساختش می نمایند. در بازار هم به راحتی می شود آن را با نرخ های مناسبی در مدل های متنوع خرید.

در هر صورت، تولید های همواره سعی می کنند تا بهترین دستگاه پلت را بسازند. آن ها برای این کار از مواد اولیه مختلفی کار می گیرند که باعث می گردد به ارزش محصول شان اضافه شود. پرس پلت کود، یکی از دستگاه هایی است که کاربردهای متفاوتی دارد. عموماً نوع گیربکسی را بدون بخار می سازند. در این باره البته در این مطلب صحبت خواهیم کرد. روی هم رفته، اگر می خواهید چنین دستگاهی را با بهترین کیفیت تهیه کنید، خوب است سری به کارخانه های سازنده و همچنین نمایندگی های شان بزنید.

از طریق اینرتنت نیز خرید دستگاه پلت بدون بخار و فن تهویه هوا مرغداری، امکان پذیر می باشد. در این عرصه سایت های زیادی هستند که فعالیت گسترده ای دارند.

خرید و فروش عمده دستگاه پرس پلت

خرید و فروش عمده دستگاه پرس پلتخرید و فروش دستگاه پلت پرسی به صورت عمده را مراجع مختلفی انجام می دهند. آن ها شمارشان معدود است و در هر حال، به عرضه این کالا می پردازند. از این جمله می شود به تولیدی های متفاوتی اشاره کرد. آن ها محصولات خود را به شکل انبوه می سازند و سپس به همان شکل نیز وارد بازار عرضه کرده و به دست مشتری می رسانند.

از طرف دیگر، نوع خارجی این محصول هم در بازار پیدا می شود. آن را نیز می توان با مراجعه به شرکت های بازرگانی وارد کننده به دست آورد. در هر صورت، پلت زن وارداتی را از کشورهای مختلفی وارد می نمایند که می شود به دستگاه پلت چینی اشاره کرد. اما هر کدام از این شرکت ها از خود شعباتی در شهرهای گوناگونی ایجاد کرده اند.

این شعبه ها هم در کار عرضه محصولات به شکل عمده هستند. اگر فراتر برویم، می شود به سایت های اینترنتی شرکت های گوناگون تولیدی و وارداتی نیز اشاره نمود. آن ها هم که همواره قابل دسترس می باشند، کالاهایی از این دست را به صورت عمده ارائه می دهند. بیشتر آن ها از جانب خود شرکت های بزرگ راه اندازی و مدیریت می شوند.

روی هم رفته، خرید به شکل عمده را بیشتر آن دست از فروشندگانی انجام می دهند که در بازار به شکل تکی دستگاه را به فروش می رسانند.

لیست قیمت دستگاه پلت زن خوراک دام

لیست قیمت دستگاه پلت زن خوراک دامدستگاه پلت ساز، کارهای گوناگونی انجام می دهد. در کنار این که می شود با آن انواع کود حیوانی را تولید کرد، می توان از برخی نمونه ها آن، خوراک دام را نیز تهیه نمود.

درباره این دستگاه ها باید گفت، مدل های گوناگونی دارند و در عین زمان، هر کدام شان کیفیت های شان با هم دیگر فرق دارد. از جانب دیگر، برندهای متفاوتی نیز این محصولات را می سازند و به فروش می گذارند. از همه مهمتر، سایز و طرز کارشان می باشد که همه این ها باعث می گردند یک دستگاه ار نظر قیمت و نرخ، تفاوت هایی با سایر کالاهای مشابه خود داشته باشد. البته این موارد، عوامل عمده در قیمت گذاری پلت زن خوراک دام هم می باشد. روی هم رفته، قیمت پلت ساز را نیز می شود به طرقی تهیه کرد.

برای این منظور، ما به شما پیشنهاد می دهیم که در گام نخست، به فروشگاه های آنلان سر بزنید. در این فروشگاه ها، هر مدل و مارکی را که بخواهید، پیدا کرده و ضمن خرید پلت ساز، لیست قیمت های آن را هم به دست می آورید. قیمت دستگاه پلت را تولیدی های آنان تعیین می کنند و بر همین اساس است که در بازرا، نرخ های متغیری دارند.

فروش مستقیم دستگاه پرس پلت مرغداری

فروش مستقیم دستگاه پرس پلت مرغداریدستگاه هایی ویژه پرس پلت مرغداری را عموماً خود کسانی که مرغداری دارند، تهیه می کنند و با آن انواع خوراک و کود را تولید می نمایند. البته آن ها برای این که بتوانند یک محصول خوب و درجه یک را بخرند، به خود تولید کنندگان اصلی مراجعه می نمایند. بیشتر سازندگان چنین ابزاری، محصولات شان را امروزه به شکل مستقیم در دسترس مشتریان قرار می دهند. البته این مسئله یک سری از مزیت هایی دارد که به سود هر دو طرف معامله تمام می شود. این مزیت ها عبارت می باشند از:

  • ارزان تمام شدن برای مشتری
  • سود بیشتر داشتن برای فروشنده
  • خرید اصل کالا از کارخانه
  • گرفتن ضمانت نامه
  • بهره مند شدن از خدمات پس از فروش
  • و سفارش دادن کالا طبق ضرورت

پخش عمده دستگاه پلت خوراک دام ایرانی

پخش عمده دستگاه پلت خوراک دام ایرانیدر بالا به شکل گسترده ای درباره این که کدام یک از مراجع در کار پخش عمده دستگاه پلت هستند، پرداختیم. باید متذکر شد دستگاه پلت خوراک دام را بیشتر تولیدی ها و وارد کنندگان، توسط شعب و سایت هایی که دارند، به صورت کلی در دسترس مشتریان خود می گذارند. این نوع عرضه باعث می شود تا خریدار بار نرخ های مناسبی به تهیه آن بپردازد. عموماً عرضه به این شکل همراه با تخفیف های خوبی است و ارزان تر از نوع تکی محصول تمام می شود.

اما دستگاه پلت زن خوراک دام، به دو شکل خوراک را تولید می کند که می شود به حبه ای و مکعبی اشاره کرد. استفاده از این دستگاه مزیت های گوناگونی نیز دارد که در پی به آن خواهیم پرداخت. آن ها همچنین کیفیت های مشخص خود را دارند و از جانب دیگر، ابعادشان نیز با هم دیگر فرق می کند.

این دستگاه ها همچنین هر کدام شان می توانند در یک ساعت، به مقدار مشخصی تولید داشته باشند که از 100 کیلوگرم شروع می شود تا 10 تن به بالا هم می رسد. در این میان، مدل های آنان نیز با هم دیگر فرق دارد.

فروشنده مینی ماشین پلت ساز در ایران

فروشنده مینی ماشین پلت ساز در ایرانمینی ماشین پلت ساز در ایران را فروشندگان متعددی عرضه می دارند. این گونه دستگاه ها توانایی ساخت کود و خوراک دام را به شکل گرانولی در یک بازه زمانی کوتاه مدت به مقدار مناسبی دارند. بیشتر شرکت هایی که در عرصه تولید کودها و خوراک های طیور فعالیت می کنند، از این نوع دستگاه کار می گیرند.

روی هم رفته، این مدل از دستگاه ها نیز با فناوری های جدید ساخته می شوند. برخی از آن ها را می توان به صورت تمام اتوماتیک از فروشگاه های مختلفی تهیه کرد. این گونه از دستگاه ها دارای یک صفحه لمسی می باشند که از طریق آن می توانید تنظیمات دستگاه را راحت انجام دهید. به این وسیله نوع پلت، اندازه، میزان دور و ساخت محصول و غیره را می شود تنظیم کرد.

در هر حال، شما در هر جایی از ایران که باشید، به سادگی قادر خواهید بود که مینی دستگاه پلت چکشی و غیره مدل های دیگر را تهیه کنید. با مراجعه به فروشگاه های معتبر، خواهید توانست دستگاه پلت درجه1 را نیز به دست آورده و خریداری کنید. استفاده از این گونه محصولات آسان است و می شود آن ها را راحت هم منتقل کرد.

ویژگی های دستگاه پرس پلت گیربکسی

ویژگی های دستگاه پرس پلت گیربکسیاگر خواسته باشیم دستگاه پرس پلت را بخش بندی کنیم، می توانیم آن ها را به نوع گیربکسی و تسمه ای تقسیم نماییم. هر کدام از این دستگاه ها، ویژگی های خاص خود را دارا می باشند و در موارد متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. اما در این بخش که موضوع بحث مان نوع گیربکسی می باشد، به چند ویژگی اصلی آن اشاره می کنیم:

  • مرغوب ترین نوع پلت را تولید می کند.
  • پلت ها رطوبت کمتری دارند.
  • به دلایل مختلفی راندمان کارشان بالا است.
  • قیمت آن نیز بیشتر از نوع تسمه ای می باشد.
  • و غیره موارد دیگر

شرکت واردات دستگاه پرس پلت از چین

شرکت واردات دستگاه پرس پلت از چیندستگاه پرت پلت از کشورهای مختلفی وارد ایران می شود. یکی از این کشورها، چین است. شرکت های تجاری زیادی در زمینه واردات این محصول فعالیت می نمایند. آن ها کالای خود را از برندهای گوناگونی تهیه کرده و با نرخ های مناسبی نیز به بازار عرضه می کنند. شما می توانید این دستگاه ها را از هر جای ایران خریداری و بعدا به کار بگیرید.

اما درباره این گونه از دستگاه ها باید به این موضوع اشاره نمود که از نظر کیفی با هم دیگر فرق دارند. همچنین به این نکته هم توجه داشته باشید، همه دستگاه نامرغوب نیستند و برخی از بهترین های آنان را شرکت های بازرگانی وارد می کنند و کاربرد زیادی هم دارد. در هر حال، همین دستگاه ها نیز هم اکنون با شرایط ارزی ای که پیش آمده تا اندازه گران تر به فروش می رسند؛ اگر چه نوع ارزان آن را هم می شود از برخی مجراها به دست آورد. روی هم رفته، شرکت ها سعی شان بر واردات یک محصولات خوب است.

شما هم اگر می خواهید نوع خارجی پرس پلت را بخرید، خوب است به وارد کنندگان مراجعه کنید و یا این که این کار را از راه دور و غیر حضوری انجام دهید.

ارسال عمده دستگاه پرس پلت در کشور

ارسال عمده دستگاه پرس پلت در کشورعمدتاً وارد کنندگان و سازندگی پرس پلت در کشور، محصولات خود را برای فروش بیشتر و به دست آوردن سود، به سر تا سر ایران توزیع و پخش می کنند. این کار را به صورت عمده عموماً انجام می دهند. اگر شما خریدار کلی این گونه از کالاها می باشید، به راحتی می توانید سفارش خود را ارائه داده و پس از انجام معامله، دستگاه ها را در اسرع وقت تحویل بگیرید. ارسال این ماشین آلات، به وسیله ماشین های مجهیز صورت می گیرد. به دلیل این که آنان ابزاری حساس هستند، پس با احتیاط حمل می گردند.

در هر حال، بیشتر شرکت ها امروزه یکی از جمله خدمات ویژه ای که برای مشتریان خود روی دست می گیرند، همین ارسال رایگان است. به این ترتیب دیگر مشتری هم نگرانی ای بابت حمل و نقل محصول ندارد. باید گفت، ارسال کنندگان کلی، کالا را با تضمین سالم رساندن، به دست سفارش دهنده می رسانند و آن را تحویل می دهند.

شما در هر جایی از کشور که باشید با این خدمات، به آسانی قادر هستید که سفارش خود را ارائه داده و آن را به هر نشانی ای که داده اید، تحویل بگیرید.

تولید و نصب دستگاه پلت ساز کوچک

تولید و نصب دستگاه پلت ساز کوچکبیشتری تولیدی هایی که دستگاه پلت ساز کوچک را تولید می نمایند، خدمات مختلفی را هم در کنار آن انجام می دهند که می شود به این موارد اشاره کرد:

  • نصب و راه اندازی
  • تعمیرات
  • سرویس دستگاه ها
  • فروش قطعات مورد نیاز
  • و غیره

با این حساب، بهتر است، شرکت هایی را پیدا نماییم که چنین خدماتی را ارائه می دهند. آن ها دارای یک گروه فنی ویژه می باشند که پس از سپری کردن دوره های آموزشی کار خود را در این حوزه آغاز نموده اند. باید بیان داشت، آن ها به خوبی ماشین آلات را می شناسند و نصب و تعمیرات را راحت انجام می دهند.

پس امروزه سرویس دهی تولیدی ها وارد فاز جدیدی شده و بسیاری از کارها را خودشان روی دست می گیرند.

خریدار دستگاه پلت ساز ارزان قیمت

خریدار دستگاه پلت ساز ارزان قیمتآیا خریدار دستگاه پلت ساز هستید؟ می دانید به کدام مراجع جهت تهیه ارزان قیمت آن مراجعه کنید؟ نگران نباشید! ما در این جا به چند مجرا اصلی اشاره می نماییم که برای تان بهترین دستگاه ها را با نازل ترین نرخ ها عرضه می دارند.

از جمله این ارائه دهندگان، می شود به سایت های اینترنتی گوناگونی اشاره کرد که در این خصوص، به شکل حرفه ای فعالیت می نمایند. آن ها عموماً کالای شان را با نرخ های مناسب و تخفیف های ویژه ای می فروشند. از طرف دیگر، شعب شرکت های وارداتی و تولیدی هم یکی دیگر از مراجعی می باشند که ارزان قیمت ترین نوع دستگاه را به فروش می گذارند.

کاربرد دستگاه گیربکسی قدرتمند

کاربرد دستگاه گیربکسی قدرتمندبرای پلت سازی خوراک دام و کود، از دستگاه های کیربکسی قدرتمند می شود استفاده کرد. عموماً کاربرد چنین محصولاتی در شرکت های بزرگ انجام پذیر است؛ چون که این گونه از دستگاه ها از ابعاد بزرگتری برخوردار می باشند و در همین حال، صدای بیشتری را نیز ایجاد می کنند.

در هر حال، همان طور که پیش از این اشاره کردیم، مزیت های گوناگونی هم دستگاه گیربکسی دارد. شما می توانید آن را در مدل های گوناگونی تهیه کرده و راه اندازی نمایید و به این صورت، به تولید انواع کود و خوراک دام و طیور مشغول شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما