فروش دستگاه پلت گیربکسی قدرتمند برای کود مرغی | قیمت ماشین پرس پلت

فروش دستگاه پلت در دونوع گیربکسی و تسمه ای در بازار انجام میشود، اما برای تولید کود مرغ دستگاه پرس پلت گیربکسی توصیه میشود چون کود مرغ اصطلاک بسیار زیادی برای ماشین ایجاد می کند و نسبت به نوع پلت ساز تسمه ای قدرتمند تر بوده، در نتیجه قدرت و ظرفیت تولید بالاتری دارد. خرید دستگاه پلت گیربکسی آنلاین را می شود با مراجعه به فروشگاه مختلف اینترنتی انجام داد.

فروش دستگاه پلت گیربکسی قدرتمند برای کود مرغی | قیمت ماشین پرس پلت

فروش و ارسال دستگاه پرس پلت گیربکسی:

فروش و ارسال دستگاه پرس پلت گیربکسی:فروش دستگاه پرس در این سایت به صورت غیر حضوری و از طریق اینترنت امکان پذیر است.یعنی دیگر لازم نیست که خریدار حتما از شهری دور به کارخانه تولید کننده دستگاه بیاید و از نزدیک دستگاه را ببیند. به گونه ای که کارشناسان، تمامی اطلاعات دستگاه را اعم از عکس در زوایای مختلف، فیلم از کارکرد دستگاه و اطلاعات درمورد ابعاد و قطعات ماشین، را از طریق شبکه های اجتماعی تلگرام و واتساپ برای مشتریان ارسال میکنند.

مشتری با این روش میتواند سفارش خود را قطعی کند و ماشین سازان پس از ساخت و تولید، کارهای ارسال را انجام میدهند.

قیمت خرید و فروش پرس پلت برای کود مرغی:

قیمت خرید و فروش پرس پلت برای کود مرغی:قیمت ماشین پرس پلت برای خوراک مرغ گوشتی بسیار متغیر است و به فاکتورهای زیادی وابسته است. ظرفیت تولید، جنس تمامی قطعات، ورق به کار رفته برای ساخت و… که البته تمام این مشخصه ها از سمت خریدار مشخص میشود و به بهترین قیمت ممکن در کمترین زمان آماده خرید و فروش میشود.

سازنده دستگاه های فرآوری کود مرغی

سازنده دستگاه های فرآوری کود مرغیبرای فرآوری کود مرغی، نیاز به فرآیندی طولانی است. برای این کار، شرکت هایی که به روش های صنعتی این محصول را می سازند، ضرورت به یک سری از دستگاه ها دارند. این گونه از تجهیزات را کارخانه های متفاوتی تولید می کنند. آن ها در اقصی نقط ایران فعال می باشند و وسایل مورد نیاز یک خط تولید کود مرغی را فراهم می آورند.

در این خط تولید، به دستگاه های گوناگونی ضروت است که هر کدام از آن ها در جایگاه خاص خود قرار می گیرند و در همین حال کاربرد هایشان هم با هم دیگر فرق می کند. به نوعی همین مجموعه است که باعث می شود یک کود مرغوب مرغی ساخته شود و به بازار عرضه گردد. از جمله دستگاه های ضروری در این کار را می شود این ها نامید:

  • خشک کن
  • نوارهای نقاله
  • دستگاه های آسیاب
  • دستگاه پلت زن
  • میکسرها
  • دستگاه های بسته بندی
  • و غیره

بازار فروش دستگاه پلت کود مرغی

بازار فروش دستگاه پلت کود مرغیاگر سری به بازار انواع دستگاه و ماشین آلات کشاورزی بزنید، می توانید انواع پلت کود مرغی را پیدا کنید. باید گفت، از فروشندگانی که در این مراکز فعالیت می نمایند، می شود دستگاه پلت ایرانی و دستگاه پلت خارجی را به راحتی تهیه کرد. آن ها در مدل ها، رنگ ها، برندها، سایز ها و همین طور کیفیت های متفاوتی محصول را می فروشند.

از طرف دیگر، می شود با مراجعه به بهترین عرضه کنندگان، دستگاه پلت صادراتی را هم تهیه نمود که تفاوت های مختصری از لحاظ مرغوب بودن با سایر تجهیزات دیگر مشابه دارد. روی هم رفته، پلت کود مرغی را در درجه بندی کیفی گوناگونی ساخته می شود. با آن می توان به آسانی بهترین نوع کودی که هم اکنون استفاده می شود، ساخت.

در کل، اگر می خواهید که بهترین دستگاه پلت و آسیاب کود مرغی را بخرید، بهتر است، سری به شعب شرکت های تولیدی و وارد کننده هم بزنید. آن ها جدیدترین دستگاه پلت و سایر تجهیزات دیگر را در اختیارتان قرار خواهند دارد.

شما هر گونه محصولی را که بخواهید از این شعبه های دریافت خواهید کرد و در ضمن، شامل خدمات پس از فروش نیز می شوید و می توانید کالایی گارانتی شده را از آن ها خریداری کرده با خیالی آسوده به تولید بهترین پلت کود مرغی بپردازید. این کود، خواص متفاوتی را برای بستر کشت دارد.

دلایل پلت سازی کود های مرغی در ایران

دلایل پلت سازی کود های مرغی در ایراناگر خواسته باشیم به دلایل مختلف پلت سازی کودهای مرغی اشاره کنیم، می توانیم نوع استفاده و فوایدی که برای یک بستر کشت دارد را در نظر بگیریم. از طرف دیگر، این نوع از کود را امروزه بیشتر کشاورزان و باغ داران مورد استفاده قرار می دهند و به همین دلیل است که آن را به شکل گسترده ای نیز تولید و روانه بازارهای گوناگونی می نمایند.

در کشاورزی کشورمان ایران، برای این که خاک قوی تر شود و تیره گردد، از این کود پلت یا گرانولی کار می گیرند. این موضوع سبب می شود تا خاک، جذب نور بیشتری نماید و در همین حال به ریشه گیاه بهتر مواد مغذی برسد. از طرف دیگر، این نوع از کود عاری از هر گونه مواد اضافه می باشد و در زمره محصولات آلی به شمار می رود.

این کود توانایی نگه داری آب را به شکل زیادی دارد و در همین حال نیتروژن و پتاسیم در آن موجب می شود گردد تا گیاه رشد بهتری پیدا کند. در کنار این، باید بیان نمود که می توان حتی کود مرغی پلت شده را با سایر کودهای دیگر موجود در بازار مخلوط نمود و از آن یک فرآورده جدید ساخت تا برای همه گیاهان مفید واقع شود و باعث رشد شان گردد.

این ها همه دلایلی می باشد که بیشتر شرکت های سازنده کود پلت، ترغیب شده اند تا این محصول را بسازند.

شرکت های صادراتی دستگاه های پلت ایرانی

شرکت های صادراتی دستگاه های پلت ایرانیدستگاه های پلت ایرانی، به کشورهای گوناگونی صادر می شوند. این کار را عمدتاً خود کارخانه های تولیدی انجام می دهند. آن ها محصولات شان را به کشورهای گوناگونی ارسال می نمایند. البته این کار نیاز به یک سری از پیش زمینه ها دارد. به همین سبب است که بیشتر تاجران، قبل از عرضه محصولاتی از دست به بازارهای جهانی، به دقت کشورهای هدف را مورد بررسی قرار می دهند. این که کود سازها از چه نوع دستگاه پلتی کار می گیرند و به چه روش هایی کود را می سازند، بسیار اهمیت دارد.

توان اقتصادی این ممالک چگونه است هم یکی دیگر از موضوعاتی می باشد که صادر کننده باید به آن توجه داشته باشد. در هر صورت، دستگاه هایی صادراتی عموماً از کیفیت خوبی برخوردار می باشند. پلت ساز صادراتی را شرکت های بزرگی تولید می نمایند و به صورت بسته بندی شده و با فناوری های جدید، وارد مراکز داد و ستد بین المللی می کنند. روی هم رفته، آن چه در یک دستگاه مهم است، کیفیت آن می باشد که این که نرخ زیاد بالایی نداشته باشد. این ها کمک می کند تا فروش بهتری کالا پیدا کند.

لیست قیمت دستگاه پلت زن در بازار

لیست قیمت دستگاه پلت زن در بازارقیمت دستگاه پلت ساز خوراک دام سنگین بستگی به موارد گوناگونی دارد. در این جا به چند نکته اشاره می نماییم که از جمله عوامل اصلی ارزش گذاری این نوع از وسیله به شمار می رود:

  1. کیفیتی مواد اولیه ای که در ساخت محصول از آن استفاده می شود.
  2. نوع استیلی که در آن بکار می رود.
  3. ابعاد و طراحی دستگاه های پلت ساز نیز از جمله عوامل موثر اند.
  4. برندهایی که تولید دستگاه ها را به دوش دارند، نیز نقش تعیین کننده را ایفاء می کنند.
  5. راندمان تولید، سرعت و این که چگونه یک دستگاه عمل می کند هم مهم می باشد.

روی هم رفته، شما می توانید با مراجعه بازارهای مختلفی در سرتاسر ایران، نرخ ها را از فروشندگان متعددی به دست آورید. فروش پلت ساز را به روش های متنوعی انجام می دهند. شما می توانید ضمن مراجعه حضوری، به صورت آنلاین و بدون این که نیازی به حضور شما باشد، نرخ ها را تهیه کرده و پس از مقایسه و بررسی، اقدام به خرید پلت ساز نمایید.

مرجع فروش انواع دستگاه پرس پلت

مرجع فروش انواع دستگاه پرس پلتانواع دستگاه پرس پلت وجود دارد. هر کدام از آن ها کاربردهای شان با هم دیگر فرق دارد و در همین حال، مراجع متعددی هم در زمینه ارائه شان، فعالیت می کنند. پلت ساز کود مرغی و خوراک دام، کارهای متفاوتی انجام می دهند؛ ولی در کل می شود از یک دستگاه برای تولید هر دو مورد استفاده کرد. تنها موضوع این است که کود به دلیل خورندگی ای که دارد، باعث می شود تا دستگاه پس از مدتی نیاز به تعمیر پیدا نماید؛ در حالی که در تولید خوراک این اتفاق برای این وسیله، پیش نمی آید.

در کل، بر گردیم به مراجع فروش که این گونه از تجهیزات را برای مشتریان خود ارائه می دهند. آن ها را در گوشه و کنار کشورمان به سادگی می توانید پیدا کنید. هر کدام از این مارجع پلت ساز وارداتی و داخلی را عرضه می کنند. روی هم رفته می شود این وسیله را به دو بخش تقسیم بندی کرد که عبارت می باشند از:

  1. دستگاه تسمه ای پرس پلت
  2. دستگاه گیربکسی پرس پلت

درباره ویژگی های هر دوی این نوع دستگاه ها در بخش های پایینی، بیشتر خواهیم پرداخت و همچنین تفاوت هایی که دارند را برای تان بیان خواهیم نمود.

مشخصات دستگاه پرس پلت درجه یک

مشخصات دستگاه پرس پلت درجه یکهر کدام از دستگاه های پلت، به میزان مشخصی می توانند در یک بازه زمانی، تولید کود یا خوراک را انجام دهند. بنا بر همین دلیل، هر کدام از آن ها داری مدل های متفاوتی می باشند و به علت تنوع زیادی که دارند، نمی توان همه شان را در این جا معرفی کرد. ولی به چند فاکتور اساسی و کلی آن ها می شود اشاره نمود.

اول این که به وسیله آن ها می شود به سه شکل، پلت را تولید نمود. این اشکال عبارت می باشند از: پلت مکعبی، پلت استوانه ای و پلت حبه ای.

از طرف دیگر، بکار گیری از این دستگاه ها مزیت های و معایبی دارد. از جمله فواید آن می شود به کاهش آلوده و مواد بیماری زا در آن اشاره کرد و این که خوش خوراکی، بالا رفتن مصرف، بالا بردن سطح کیفی محصول و غیره موارد دیگر اشاره کرد. معایب آن گران تمام شدن کالا است و این که در مورد خوراک دام، چربی و فیبر را کاهش می دهد.

ولی نوع درجه یک دستگاه پرس علاوه بر این ویژگی ها، در خصوص ظاهر هم باید کیفیت بالایی داشته باشد. یعنی از بهترین فلزات تولید گشته تا به زودی زنگ نزد. عمل کرد آن طوری باشد که سریع بتواند کار را انجام دهد و در همین حال، پلت هایی با رطوبت پایین را بسازد. این ها از جمله مشخصات یک دستگاه پرس پلت با کیفیت است.

شرایط فروش همکاری دستگاه پلت زن

شرایط فروش همکاری دستگاه پلت زناگر می خواهید که با شرکت های سازنده دستگاه پلت زن در راستای فروش محصولات شان همکاری کنید، باید یک سری از شرایط را دارا باشید. مثلاً در منطقه ای که هستید، خریداران زیادی مراجعه کنند. مکان مناسب و با مساحت خوبی را در نظر گرفته باشید. اندک سرمایه ای داشته و از همه مهمتر این که در این حوزه تخصصی عمل نمایید.

ولی این ها شرایط کلی هستند. باید برای این که بدانید خود شرکت ها برای پذیرش نمایندگی های فروش چه شرایطی دارند، مستقیم به خودشان و یا این که به سایت های اینترنتی مراجعه نمایید. برخی از این شرکت ها اصلاً نیازی به این کار نمی بینند و بعضی دیگر هم به شکل انحصاری شعبه را راه اندازی می نمایند.

خلاصه این که می شود با مراجعه به آن ها چگونگی شرایط را در نظر گرفت. باید بیان نمود که این دستگاه ها را می شود از طریق راه دور و یا غیر حضوری هم عرضه کرد که این موضوع از طریق اینترنت امکان پذیر می باشد.

خرید بدون واسطه دستگاه های پلت ساز

خرید بدون واسطه دستگاه های پلت سازامروزه شرکت های تولید کننده شرایط را طوری فراهم کرده اند که بتوان به راحتی اقدام به خرید بدون واسطه دستگاه های پلت ساز نمود. به این شکل که شما بدون این محدودیتی می توانید با دفاتر فروش این شرکت ها وارد تماس شده و سفارش خود را برای آن ها ارائه دهید.

اگر دسترسی به آن ها میسر نبود، می شود به شعبه هایی که ایجاد کرده اند مراجعه نمود. از این طریق هم به شکل مستقیم می شود از خدمات آن ها بهره مند شد و در عین زمان، خرید را با ارزان ترین نرخ ها انجام داد.

فروش اینترنتی دستگاه پلت گیربکسی

فروش اینترنتی دستگاه پلت گیربکسیبرای خرید دستگاه پلت گیربکسی، روش های متفاوتی وجود دارد؛ ولی ساده ترین شیوه مراجعه به فروش گاه های اینترنتی می باشد.

در این عرصه، سایت های گوناگونی را می شود با تایپ کردن عبارتی در جستجوگرها، پیدا نمود. تنها موضوع مهم در این خصوص این است که حتماً به فروشگاه های معتبر آنلاین سر بزنید. برخی از آن ها حتی از جانب خود شرکت های سازنده و یا وارد کننده طراحی شده اند.

روی هم رفته، فروش اینترنتی چنین دستگاهی، راحت و بدون دغدغه می باشد. حتی عرضه کنندگان محصول را در هر جایی که شما باشید، با تضمین سالم بودن به دست تان می رسانند.

تفاوت دستگاه پلت گیربکسی و تسمه ای

تفاوت دستگاه پلت گیربکسی و تسمه ایهمان گونه که پیشتر گفتیم دو نوع دستگاه پلت زن داریم که به گیربکسی و تسمه ای تقسیم بندی می شوند. آن ها تفاوت هایی با هم دارند که عبارتند از:

  • نوع گیربکسی تولید زیادی را می تواند انجام دهد؛ در حالی که این مزیت در نوع تسمه ای وجود ندارد.
  • رولرهای نوع گیربکسی کمتر خراب می شوند؛ ولی در نوع تسمه ای این گونه نیست.
  • دستگاه گیربکسی برق بیشتری مصرف می کند؛ اما تسمه ای از این حیث بهتر است.
  • نوع گیربکسی، دستگاه پلت قدرتمندی است در حالی دستگاه پلت تسمه ای نیرو کمتری دارد.
  • قیمت و سر و صدای دستگاه گیربکسی بیشتر از نوع تسمه ای می باشد.
  • و غیره

خریدار دستگاه پلت خانگی ارزان قیمت

خریدار دستگاه پلت خانگی ارزان قیمتدستگاه های پلت خانگی، نوع کوچک این محصول به شمار می روند. آن ها به دلیل وزن کمی که دارند، به راحتی از جایی به جای دیگر منتقل می شوند. از طرفی با این که میزان تولید با آن اندک است؛ ولی سر و صدای زیادی ندارد و جای وسیعی را نیز نمی خواهد.

روی هم رفته برای آن دست از خریدارانی که می خواهند نوع ارزان قیمت این دستگاه را تهیه نمایند، باید گفت، این کالا، خود از نرخ پایین تری نسبت به نوع صنعتی برخوردار می باشد؛ ولی باز هم می توانید برای تهیه، به مراجع گوناگون سر بزنید که در این مطلب بارها به آن ها اشاره کردیم و معرفی شان نمودیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما