قیمت دستگاه پلت زن کود فرآوری شده

قیمت دستگاه پلت زن کود فرآوری شده سایز کوچک با توجه به جنس قطعات، و میزان حجم تولید در ساعت، توسط برخی از متخصصین سازنده این دستگاه ها مشخص می شود. سازندگان دستگاه پلت زن کود مرغی آماده ساخت و ارائه انواع مختلف قسمتهای یک خط تولید به صورت جداگانه به تمامی درخواست کنندگان می باشند. انواع دستگاه خشک کن کود مرغی در ایران توزیع  پخش می شود که هر کدام از آن ها کیفیت های متفاوتی را دارند.

بسیاری از دستگاه های پلت زن کود مرغی به خاطر بی کیفیتی قطعات در زمان تولید با کمترین فشار ممکنه بر روی آنها دچار آسیب، یا از کار افتادن خط تولید میشود. پس می بایست برای تهیه بهترین کیفیت قسمتهای یک خط تولید از متخصصین حرفه ای در کشور کمک گرفت، که بهترین راه برای این ارتباط از طریق سایت های اینترنتی می باشد.

قیمت دستگاه پلت زن کود فرآوری شده

انواع سایز کود پلت ایران

انواع سایز کود پلت ایران

  • کود پلت دای 4
  • کود پلت دای 6
  • کود پلت دای 8
  • گرانوله

انواع مختلف قسمتهای خط تولید کود

انواع مختلف قسمتهای خط تولید کود

  1. دستگاه خشک کن کود
  2. دستگاه خردکن کود
  3. دستگاه پلت ساز کود
  4. دستگاه پرس پلت کود
  5. آسیاب
  6. کود خشک کن سرد
  7. کود خشک کن حرارتی
  8. دستگاه تولید کود
  9. میکسر
  10. نوار نقاله
  11. بالابر
  12. دینام
  13. کیسه کن
  14. دستگاه پلت کود
  15. دستگاه پرس کود
  16. دستگاه فراوری کود
  17. خشک کن کولری
  18. خط تولید کامل
  19. قربال
  20. فن تهویه هوا مرغداری

آشنایی با خط تولید

خط تولید کامل کود پلت می بایست به گونه ای طراحی شده باشد که، از ابتدای ورود کود خام به خردکن، میکسر، پلت ساز، خشک کن، و پایان کار یعنی کیسه کردن آن تماما کشش حجم بار در حال تولید را داشته باشند. این کار مستلزم یک مهندسی کاملا با تجربه می باشد.

نحوه خرید دستگاه

نحوه خرید دستگاهبرای اطلاع از قیمت و یا نحوه خرید قسمتهای مختلف خط تولید کود پلت، می بایست با مشاورین فروش مجموعه کود ماشین در سایت های اینترنتی ارتباط برقرار کرد.

تولید دستگاه های فراوری کود حیوانی

تولید دستگاه های فراوری کود حیوانیکودهای حیوانی یا بنتونیت بستر مرغداری انواع مختلفی دارند. آن ها را می شود به کود مرغی، گاوی، الاغ، گوسفند و حتی انسانی نیز دسته بندی کرد. شرکت هایی که در کار فرآوری این گونه از محصولات هستند، از روش های متفاوتی در این زمینه کار می گیرند. در گذشته بیشتر از شیوه سنتی استفاده می شد؛ ولی امروزه برای غنی شدن بهتر کودها، از ماشین آلات در این حوزه کار می گیرند. در این عرصه، کارخانه هایی فعالیت خود را آغاز نموده اند که دستگاه یک خط تولید کود حیوانی را ساخته و روانه بازارهای سراسر کشور می کنند.

آن ها با استفاده از مواد اولیه مختلف که عمدتاً فلزات گوناگونی می باشد، اقدام به ساخت دستگاه ها می کنند. در هر صورت، امروزه با استفاده از این دستگاه ها می شود فرآوری کود حیوانی را بهتر انجام داد. در کل، این تجهیزات هم مدرن و قدیمی دارند. نوع مدرن آن را اکنون کارخانه جات متفاوتی می سازند که در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهند. باید گفت، هر کدام از خطوط تولید، متشکل از انواع دستگاه ها می باشد که هر یک از این دستگاه ها کار های خاص خود را انجام می دهند.

شما می توانید، محصولات تولیدی های کشور را از مناطق مختلفی تهیه کنید. این که این ها کدام دستگاه ها می باشند، درباره شان بیشتر در پایین بحث خواهیم کرد.

مرکز فروش انواع ماشین آلات کود در ایران

مرکز فروش انواع ماشین آلات کود در ایراندر شهرهای گوناگونی از کشورمان، مراکزی را می توان یافت که در آن انواع ماشین آلات تولید کود عرضه می شود. در این بازارهای، به راحتی می توان هر نوع دستگاه ایرانی و خارجی را به دست آورد که در امور ساخت کودها از آن استفاده می شود. باید گفت، سه نوع کود تولید می شود که هر یک از آن ها به شیوه های متفاوتی ساخته می شوند. از طرف دیگر، کاربردهای شان هم متفاوت است و در عین زمان، واکنش شان در قبال گیاهان و بسترهای کشت نیز فرق دراد. آن ها را می شود این گونه معرفی کرد:

  • انواع کود حیوانی شامل: کود مرغی، کود گاو، کود انسانی و غیره
  • انواع کود شیمیایی شامل: مود های مایکر و میکرو المنت
  • انواع کودهای آلی شامل: پسامندهای خوراکی باب و گیاهان

این کودها را شرکت های تولیدی به اشکال متفاوتی می سازند و برخی از آن ها را به وسیله دستگاه هایی تولید می کنند که انواع گوناگونی دارند. اگر در این جا خط تولید کود حیوانی پلتی را در نظر بگیریم، از وسایل مورد نیاز در آن را می شود به خشک کن دوار، آسیاب، میکسر، نوار نقاله و سایر موارد دیگری از این دست اشاره کرد.

لیست قیمت دستگاه های کود خشک کن

لیست قیمت دستگاه های کود خشک کنقیمت دستگاه خشک کن مخصوص کودها، در بازار متفاوت اعلام می شود. با سر زدن به فروشندگان متعددی که در مراکز داد و ستد فعالیت می نمایند، می شود خشک کن مرغداری و گاوداری را به راحتی پیدا کرد و مورد استفاده قرار داد. آن ها هر کدام شان دارای نرخ های تفاوتی می باشند که از جانب شرکت های سازنده، ارزش گذاری شدند.

از جمله عوامل مختلفی که در بحث تعیین نرخ بسیار مهم می باشند، می شود به نوعیت متریالی که در ساخت دستگاه به کار می رود، ابعاد، میزان کاربری، طراحی و برندی که آن را ساخته است، اشاره نمود. همه شرکت ها بر اساس همین عوامل است که کالای خود را قیمت گذاری می کنند و روانه بازار خرید و فروش می نمایند.

روی هم رفته، اگر می خواهید که لیست کاملی از قیمت های این محصولات را به دست آورید، بهترین روش این است که سری به فروشگاه های آنلاین هم بزنید. در این سایت ها، نرخ ها را با شفافیت اعلام می دارند و در همین حال، می توانید مستقیماً با خود شرکت تولید دستگاه خشک کن هم ارتباط تلفنی و یا ایمیلی برقرار کنید.

به این ترتیب، هم ویژگی های هر کدام از دستگاه ها را به دست خواهید آورد و هم این که می توانید نرخ های جدید را تهیه کرده و سپس اقدام به خریدشان نمایید.

آشنایی با انواع دستگاه کود خشک کن

آشنایی با انواع دستگاه کود خشک کندستگاه  کود خشک کن را در کل می شود به دو دسته تقسیم بندی نمود که آن هم بر اساس میزان حرارت مورد بررس قرار می گیرند. آن ها را می شود این گونه معرفی کرد:

  1. دستگاه خشک کن حرارتی مستقیم: این مدل از دستگاه، همان گونه که از نامش پیدا است، به صورت مستقیم حرارت را به کودهای تازه می دهد تا خشک شوند.
  2. دستگاه خشک کن حرارتی غیر مستقیم: با انرژی گرمای حاصله به کودهای تازه رسانده می شود و به این طریق، رطوبت زدایی صورت می گیرد.

این ها دو نوع اصل کود خشک کن ها می باشند. اما این کالا ها را بر اساس میزان تولیدی که دارند با هم دیگر فرق می کنند. این مسئله به ابعاد و اندازه های شان هم ربط دارد. طبعاً کود خشک کن های بزرگ، می توانند در هر ساعت، مقدار زیادی از کود ها را رطوبت زدایی کنند و برای میکس و پلیت سازی وارد خط تولید نمایند.

شما می توانید با مراجعه به مراجع مختلفی که در این حوزه کار می کنند، این دستگاه ها را از نزدیک مشاهده کرده و بر اساس مساحتی که برای شان در نظر گرفته اید و از همه مهمتر، میزان تولیدی که در روز دارید، آن ها را بخرید. گفتنی است که این نوع از محصول بر اساس سوخت نیز دسته می شود. برای راه اندازی شان به گاز و گازوئیل نیاز است.

اهمیت استفاده از دستگاه کود خشک کن

اهمیت استفاده از دستگاه کود خشک کنکود خشک کن ها را شرکت های سازنده، یک تا سه جداره می سازند. این تجهیزات نیز دارای قطرهای مختلف و طول های گوناگونی می باشند. عموماً این دستگاه ها از شش متر طول شروع می شود تا 12 متر آن را می توان پیدا کرد که در میان یک خط تولید قرار می گیرند و پس از مرحله پلت سازی، اقدام به خشک کردن کودها می کنند.

از آن در اول خط تولید هم گاهی کار گرفته می شود. در هر حال، در هر کارخانه کود سازی ای، نیاز است تا از این دستگاه ها استفاد شود. علت آن هم این است تا هنگامی که کود رطوبت خود را کاهش نداده، کیفیتش را حفظ نمی تواند بکند و چه بسا کودهای ساخته شده، در هنگام انتقال روی نوار نقاله و تکان های شدید، به پودر تبدیل نشوند.

اما از این دستگاه ها برای خشک کردن مرغ داری و گاو داری ها هم کار می گیرند. به این شکل که کودها را جمع آوری می کنند و آن ها را خشک می نمایند. در هر صورت، موارد استفاده از این دستگاه ها گوناگونی می باشد.

فروشگاه اینترنتی ماشین آلات فرآوری کود

فروشگاه اینترنتی ماشین آلات فرآوری کودماشین آلاتی که برای فرآوری کود مورد استفاده قرار می گیرند مختلف هستند. یک خط تولید را در نظر داشته باشید، در آن انواع دستگاه های کوچک و بزرگ وجود دارد که کود تازه وارد آن شده و پس از چندی، به صورت بسته بندی شده از خط خارج می شود. هر یک از دستگاه هایی که در این بخش به کار گرفته می شوند، وظایف مشخصی دارند.

برخی از آن ها کودها را به شکل یکسان و یک نواخت خرد و آسیاب می کنند، برخی دیگر آن ها را انتقال می دهند، خشک می نمایند و به اشکال مختلفی در می آورند. روی هم رفته اگر می خواهید که چنین ماشین آلاتی را تهیه کنید، خوب است که سری به فروشگاه های آنلاین هم بزنید. در اینترنت، عرضه کنندگان زیادی را می شود پیدا کرد.

خرید از این طریق، نه تنها راحت می باشد، بلکه دارای یک سری حسن ها هم است. برای نمونه شما می توانید تنوع بالایی از برند و مدل را در این سایت ها مشاهده کنید. از طرف دیگر، شرکت های سازند که خود سایت های ویژه ای در اختیار دارند، کالای خود را از این طریق معرفی می نمایند و به همین روش هم به سر تا سر کشور ارسال می کنند. در هر صورت، فروش هر نوع از ماشین آلات و قطعاتش را که بخواهید؛ چه ایرانی و چه خارجی، با جستجویی کوتاه مدت می توانید از وب سایت های اینترنتی تهیه کنید.

خریدار دستگاه خشک کن کود حرارتی

خریدار دستگاه خشک کن کود حرارتیدستگاه خشک کن کود حیوانی را می شود به صورت حرارتی نیز تهیه کرد. پیش از این به این نکته اشاره کردیم که کاربرد آن چگونه است.

باید گفت، خریداران این گونه از دستگاه ها عموماً شرکت های صادر کننده، شرکت های تولید کننده و پخش کننده کود و همچنین فروشندگان جزئی در بازار می باشند. هر کدام از آن ها به میزان مشخصی اقدام به خرید چنین دستگاه هایی می کنند. آن ها بر اساس نیاز بازار و همچنین ضرورتی که خودشان دارند، خرید را انجام می دهند.

روی هم رفته، این مدل از دستگاه ها همان طور که به آن اشاره نمودیم، انواع مختلفی دارند و کاربردهای متفاوتی را نیز دارا می باشند. توصیه ما به شما این است که حتماً برای خرید بهترین آن ها به عرضه کنندگان معتبر سر بزنید. آن ها در همه جای کشورمان فعال می باشند و دسترسی به این ارائه دهندگان راحت و بدون دردسر می باشد.

خرید را می شود به صورت عمده و تکی انجام داد که در بالا مشتریان آن را نیز برای تان معرفی کردیم و همچنین مراجعی که می شود به تهیه این کالاها پرداخت.

فروشنده دستگاه کود خشک کن کولری

فروشنده دستگاه کود خشک کن کولریکود خشک کن کولری یکی از انواع مختلف دیگری از این دستگاه ها به شمار می رود که در آن به شکل پخش حرارت کودهای تازه را خشک می کنند و اماده بسته بندی می نمایند. خرید دستگاه خشک کن کولری را می شود از فروشندگان آن انجام داد.

به هر حال، این فروشنده ها بیشتر در مراکزی به داد و ستد می پردازند که در آن انواع ماشین آلات کشاورزی عرضه می شوند و به فروش می رسند. می توانید بهترین خشک کن خوراک دام را نیز از این طریق بخرید که کارکرد آن نیز مانند خشک کن کود است.

خرید دستگاه های خشک کن مرغداری

خرید دستگاه های خشک کن مرغدارییکی از دستگاه هایی که برای فرآوری کود مرغی به شدت نیاز است، خشک کن ها می باشند. آن ها را پیش از این برای تان معرفی کردیم و گفتیم که چه مدل هایی دارند و در چه ابعادی نیز به فروش می رسند.

فروش دستگاه خشک کن مرغداری را ارائه دهندگان مختلفی انجام می دهند. می شود به آن ها مراجعه نمود و خرید را به سادگی انجام داد. شما به گونه حضوری و غیر حضوری خواهید توانست، محصولی را که نیاز دارید، با بالاترین درجه کیفی به دست آورید و از آن در خشک کردن کودها کار بگیرید.

عرضه جدیدترین خشک کن های دوار

عرضه جدیدترین خشک کن های دواراصولاً خشک کن هایی که در بازار ایران ارائه می شوند، به صورت دوار کار می کنند. به این شکل که کودهای فرآوری شده یا پلت، به آن انتقال می یابد و سپس به گونه چرخشی عملیات خشک سازی انجام می شود. جدیدترین نوع این محصولات می توانند کودها را به میزان 10% رطوبت برسانند.

در کل، عرضه جدیدترین خشک کن های دوار را در گام نخست شرکت های سازنده و وارد کننده انجام می دهند. این گونه از محصولات، طوری طراحی شده اند که به صورت خودکار عمل می کنند و می توان میزان حرارت و چرخش را در آن تنظیم نمود.

خرید مستقیم خشک کن از تولید کننده

خرید مستقیم خشک کن از تولید کنندهخشک کن را می شود از تولید کنندگان آن به صورت مستقیم تهیه کرد. از این راه می شود خشک کن صادراتی را هم به دست آورد. در حال حاضر بیشتر شرکت ها نیز خود بدون این که واسطه ای در میان باشند، وارد بازار شده اند و به ارائه محصولات شان می پردازند.

این گونه از معامله، می توانید به نفع هر دو طرف باشد. برای نمونه می شود از مزیت های این نوع خرید و فروش این گونه یاد کرد:

  • خرید ارزان
  • با گارانتی
  • بهره مندی از خدمات پس از فروش
  • خرید نوع با کیفیت
  • و غیره

اراسل ماشین خشک کن به سراسر کشور

اراسل ماشین خشک کن به سراسر کشورماشین خشک کن را برخی از فروشندگان، برای این که رضایت خاطر مشتری را جلب کنند و در همین حال، خدمات ویژه ای ارائه دهند، خود با استفاده از وسایل نقلیه مجهیزی که دارند، به سراسر ایران انتقال داده و به دست سفارش دهندگان آن می رسانند.

از این طریق مشتری می تواند خشک کن چینی و ایرانی را تهیه کند و دیگر نگران حمل و انتقال آن نباشد. ارسال این چنین محصولاتی را به شرط سالم رساندن ماشین به همه جای کشور انجام می دهند. در هر وصرت، می شود هر مدل از این دستگاه ها را که خواسته باشید، سفارش دهید و آن را به هر نشانی ای که داده اید، تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما